România va deveni centrul de expertiză al Europei Centrale şi de Est pentru activităţile regionale ale companiei Dell, în condiţiile în care creşterile de pe piaţa locală continuă să fie mai mari decât în alte ţări din regiunea Europei de Sud Est (SEE).
„Piaţa românească are o importanţă deosebită pentru strategia regională Dell, nu doar datorită dimensiunii, ci şi creşterii semnificative înregistrate”, au declarat oficialii Dell în cadrul evenimentului de aniversare a 10 ani de prezenţă a companiei în România.
În plus, compania a anunţat că zece noi angajaţi se vor alătura în următoarele câteva luni echipei Dell din ţara noastră, care va funcţiona ca un centru de partajare de expertiză pentru întreaga piaţă Central şi Est-Europeană, nu doar pentru SEE.
„Suntem încântați de nivelul de cunoştinţe atins de echipa locală, atât pe partea tehnică, cât şi din punct de vedere al dezvoltării afacerii, şi vrem să folosim această experienţă la o scară mai largă, în Europa Centrală şi de Est”, a declarat Tomislav Juraga, Regional Sales Director SEE, Dell – EMEA Emerging Markets.
Acesta a adăugat că, datorită implicării speciale a partenerului român, a investiţiilor şi a muncii depuse, Dell România a obținut rezultate foarte solide.
Conform studiilor recente IDC, Dell deţine, la nivel global, fie prima, fie a doua poziţie pe cele mai multe segmente de piaţă, iar această clasificare este valabilă şi pentru România.
Anja Monrad, Executive Director & General Manager, CEE, Dell – EMEA Emerging Markets a declarat că Dell a câştigat cotă de piaţă pe segmentul Clienţi timp de opt trimestre la rând.
„De asemenea, suntem numărul doi la nivel global în segmentul de servicii şi numărul unu în segmentul de servere pentru ultimele două trimestre. Cel mai important, însă, e faptul că noi ne menținem poziția de stabilitate, în contrast cu sentimentul general de pe piaţă, marcată de multe schimbări, re-așezări şi transformări”, a continuat acesta.
David Spruyt, Distribution Sales Director Central & Eastern Europe, Dell – EMEA Emerging Markets, consideră că localizarea este extrem de importantă pe segmentul de consumer şi că, prin aplicarea unei asemenea strategii, Dell ar putea să atingă o cotă de piaţă de 10% pe acest segment în România, până la sfârşitul acestui an.
„Am observat pe piaţa din România elemente specifice care nu seamănă cu nimic din regiune. Este un bun exemplu al nevoii de localizare a strategiilor în scopul sprijinirii obiectivelor noastre. Înţelegând motivele din spatele acestor mişcări, vedem în continuare mari oportunităţi”, a spus David Spruyt.