Depanero a depăşit 1 milion de clienţi. Câţi angajaţi are compania?

28.09.2016

Cea mai mare firmă de service electro-IT din ţara noastră, Depanero, a depășit 1 milion de clienți care au beneficiat de servicii de consultanță și reparații pentru produse defecte. În plus, compania preconizează că va trece de 1,1 milioane de clienți până la finalul anului.

Per total, compania deţine un portofoliu 62 de branduri și oferă lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți. De la începutul anului, compania a încheiat 15 noi parteneriate pentru serviciile de service.

„Avem în permanență discuții cu nume importante din piață și cu branduri care acum intră în România pentru a extinde baza de clienți, însă numărul acestora nu reprezintă un target în sine. Important este să construim un portofoliu cât mai cuprinzător, astfel încât să le oferim clienților siguranța că Depanero are expertiza să le ofere cele mai bune servicii”, declară Cristina Crangus, director comercial Depanero.

Avansul companiei a fost susţinut de cel mai bun timp mediu de reparație din România raportat la numărul de branduri și mixul de categorii de produse, de flota proprie de autovehicule și de rețeaua națională de tehnicieni care oferă servicii la domiciliu.

„Pentru 9 din 10 români din mediul urban, timpul de remediere a defecțunilor este principalul argument în alegerea service-ului. De aceea am investit continuu în eficientizarea acestui indicator, prin extinderea echipei și specializarea tehnicienilor”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Pentru a susține activitatea în teren a tehnicienilor care oferă servicii la domiciliu, Depanero operează o flotă auto proprie de peste 50 de autovehicule, în sistem de leasing operațional.

„Suntem singura companie de service cu prezență națională și angajați în fiecare județ, iar flota de mașini este folosită de echipele care asigură intervenții la domiciliile clienților”, declară Irina Mincinopschi, director general adjunct Depanero.

Pe lângă cei 50 de tehnicieni de teren, compania mai are peste 100 de tehnicieni care lucrează în sediul central din Capitală, precum și o echipă de customer care este formată din 50 de persoane, incluzând angajații din call center.

Astfel, per total, Depanero are aproximativ 300 de angajați.

 

 

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • Depanero devine service autorizat pentru Toshiba și MedionDepanero devine service autorizat pentru Toshiba și Medion Depanero a devenit service autorizat pentru Toshiba și Medion, produsele acestor două companii urmând să primească ajustările, reparațiile și mentenanța de care au nevoie începând cu luna decembrie. Cele două […]
  • Depanero are trei noi membri în echipa de managementDepanero are trei noi membri în echipa de management Firma de servici din domeniul electro-IT, Depanero, are trei noi membri în echipa de management: Iulia Palaghie care ocupă funcția de Customer Experience Manager, Cristina Crangus, noul Director Comercial și […]
  • Huawei a deschis un centru de reparaţii în RomâniaHuawei a deschis un centru de reparaţii în România Huawei, în parteneriat cu ESD România, a inaugurat astăzi un nou centru - Huawei Service Center. Printre serviciile noi oferite de compania se numără și reparația într-o oră. Deschiderea centrului vine în […]
  • Depanero deschide un call center în GalațiDepanero deschide un call center în Galați Compania de service electro-IT Depanero a anunţat că va deschide un call center la Galați, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciilor de suport oferite clienților și de a susține activitatea echipei sale […]