DEPANERO

DEPANERO depășește pragul de două milioane de clienți

01.08.2020

Compania a devenit anul trecut service autorizat Apple, înregistrând până în prezent peste 10.000 de intrări în service pentru aceste produse. DEPANERO, cea mai mare companie de service electro-IT din România, a depășit pragul de 2 milioane de clienți, asigurând o creștere stabilă în fiecare an. De asemenea, în 2020, compania a atins un volum de 4 milioane de produse procesate, în garanție și post-garanție, din toate categoriile de produse de folosință îndelungată și nu numai.

Produsele reparate în cadrul service-ului DEPANERO însumează 90% din acest volum, în timp ce restul de 10% (aproximativ 400.000 de produse) este reprezentat de reparațiile efectuate la domiciliul clienților. În plus, DEPANERO s-a concentrat foarte mult în această perioadă pe îmbunătățirea interacțiunii cu clienții.

Experiența clientului este foarte importantă pentru companie, fie că vorbim de un timp foarte bun de soluționare, de răspuns rapid la apeluri sau de reparații impecabile

În 2018, DEPANERO a lansat programul I Care, care are ca scop stabilirea unui comportament la nivel de organizație – comportamentul DEPANERO​ – care promovează un ansamblu de valori și credințe împărtășite de toți angajații, accentul fiind pus pe calitatea interacțiunii atât cu clientul, cât și cu colegii.

Tot în 2018, a fost deschis un call center la Galați, unde a fost relocată întreaga activitate de call center, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor de suport oferite clienților.

„Odată cu deschiderea call center-ului de la Galați, am obținut o scădere semnificativă a duratei medii de așteptare pentru un apel, de la 2 minute la sub 1 minut. De asemenea, am asigurat o mai mare stabilitate şi predictibilitate a businessului, dar şi eficientizarea costurilor”, ne-a declarat Dna. Irina Mincinopschi, Director General DEPANERO.

DEPANERO, service autorizat Apple

În luna februarie a anului trecut, compania a devenit service autorizat Apple, înregistrând până în prezent peste 10.000 de intrări în service pentru produse Apple. Serviciile de reparații sunt disponibile pentru toate produsele Apple: iPad, iPhone, iWatch, Macbook, iMacs, iPod, indiferent de țara de unde au fost achiziționate, Apple acordând clienților garanție internațională.  Toate reparațiile sunt efectuate de tehnicieni certificați Apple, fiind făcute în cel mai scurt timp posibil pentru client, cu piese originale Apple.

Un serviciu extrem de important pentru DEPANERO, care oferă beneficii imediate pentru client, este cel de garanție extinsă

În prezent, compania oferă un portofoliu extins de servicii, care include servicii de reparații și instalare pentru o gamă foarte variată de produse, de la telefoane, tablete, televizoare, aparate, foto, laptopuri, echipamente de rețea, până la aspiratoare, mașini de spălat rufe sau vase, frigidere, aer condiționat, purificatoare de aer, dar și cel de garanție extinsă.

Acest serviciu asigură extinderea perioadei de garanție standard a produselor oferită de producători, cu unul sau doi ani. Garanția extinsă se poate achiziționa doar pentru produsele care au o garanție comercială cuprinsă între 12 și 36 de luni.

Beneficiile pentru client sunt importante: service gratuit la domiciliu, pick-up & return gratuit, reparații rapide și status tracking, achiziție retroactivă a serviciului și, nu în ultimul rând, un cost accesibil.

62 de branduri în portofoliu

În prezent, DEPANERO deține 62 de branduri în portofoliu.  În calitate de service autorizat al producătorilor, compania oferă servicii pentru întreaga piață de produse, astfel că are drept parteneri toți retailerii din piață. În plus, compania pune la dispoziție aplicația DEPANERO care, până în prezent, a fost descărcată de peste 30.000 de clienți.

În ceea ce privește timpul mediu de reparație, în cazul DEPANERO acesta este de 6 zile, fiind considerat un timp foarte bun raportat la numărul de branduri și mixul de categorii de produse.

Timpul mediu de reparație, în cazul DEPANERO este de 6 zile

Acest indicator, un serviciu extins de customer support și accesul rapid oferit clienților, alături de flota proprie de autovehicule și rețeaua națională de tehnicieni care oferă servicii la domiciliu sunt printre diferențiatorii DEPANERO. Un alt aspect important sunt serviciile de call center și eficientizarea interacțiunii cu clienții. De multe ori, solicitările clienților pot fi rezolvate fără ca produsul să ajungă în service.

Astfel, prin intermediul call center-ului DEPANERO sunt oferite clienților, la nivel național, servicii precum: suport informațional legat de procedurile de service; deschidere solicitări de service pentru intervenții (reparații, instalări, constatări) la domiciliul clientului; înregistrare comenzi pick-up prin curier pentru produsele care se repară la sediul DEPANERO; servicii de troubleshooting și oferirea de suport în utilizarea produselor; suport informațional legat de stadiul reparațiilor; preluare și analiză reclamații; servicii de vânzări – taloane instalări, accesorii produse și garanție extinsă.

Măsuri implementate de DEPANERO ca urmare a pandemiei de coronavirus

Principala preocupare a companiei a fost și este aceea de a găsi cele mai bune soluții pentru a asigura, în primul rând, protecția angajaților și a clienților. Măsurile implementate în timpul situației de criză generată de pandemia COVID-19 au permis continuarea activității la parametri normali.

Pe lângă procedurile stricte de igienă și menținere a curățeniei pe care le avea deja implementate în cadrul companiei, DEPANERO a implementat o serie de măsuri suplimentare de protecție

Astfel, pentru a limita răspândirea virusului și a avea grijă atât de sănătatea angajaților, cât și de cea a clienților, au fost implementate măsuri de igienizare și carantină pentru 24 de ore pentru toate produsele primite de la clienți. De asemenea, din 2 în 2 ore, se practică dezinfecția zonei de recepție și a spațiilor comune.

În plus, se verifică temperatura angajaților, se folosesc echipamente de protecție și soluții dezinfectante și a fost limitat accesul clienților în zona de recepție la 5 persoane simultan. Compania a implementat, de asemenea, munca de la domiciliu, apelând la mijloacele de comunicare online.

Problemele specifice acestei perioade și serviciile oferite clienților

Pentru a veni în sprijinul clienților care aveau nevoie de servicii de reparații și ca măsură de siguranță atât pentru protecția clienților, cât și a angajaților, DEPANERO a încurajat clienții să utilizeze serviciul de pick-up & return, exclusiv prin curier. Preluarea și livrarea produselor se fac în condiții de maximă siguranță, fără contact, serviciul fiind disponibil pentru toate produsele, cu excepția electrocasnicelor mari și a produselor care necesită reparații la domiciliu. În această perioadă, când mulți oameni își petrec mai mult timp în casă decât de obicei, o revizie profesională a aparatelor de aer condiționat este extrem de importantă pentru protejarea sănătății.

„Noi recomandăm ca igienizarea aparatelor de aer condiționat să se facă de două ori pe an: primăvara și toamna. Revizia periodică asigură o funcționare optimă a acestora, dar ajută și la eliminarea bacteriilor care pot declanșa alergii și îmbolnăviri”, menționează Directorul General.

Utilizarea necorespunzătoare a aerului condiționat poate cauza diverse probleme de sănătate, precum oboseală și dureri cronice de cap, o sensibilitate mai mare la răceală sau gripă, piele uscată, boli respiratorii

Pentru o curățare cu adevărat eficientă este necesar să fie efectuate o serie de operațiuni standard precum curățarea și igienizarea filtrului de aer, curățarea și igienizarea vaporizatorului, ventilatorului și a tăviței de condens, dar și a condensatorului, care poate afecta negativ performanța echipamentului.

DEPANERO oferă servicii profesionale de igienizare, întreținere și instalare pentru aparate de aer condiționat la nivel național, astfel încât echipamentele să fie perfect igienizate și pregătite pentru o utilizare sigură, atât în sezonul cald, cât și în sezonul rece.

DEPANERO se preocupă de clienți, angajați, dar și de mediul înconjurător

În prezent, DEPANERO are aproximativ 270 de angajați. Pentru a proteja sănătatea acestora, compania a sporit măsurile de siguranță și a implementat un program de lucru în ture, pentru colegii care lucrează de la sediu. DEPANERO a păstrat nivelul veniturilor pentru angajații companiei, în ciuda perioadei dificile pe care o traversează întreaga economie. Pe lângă preocuparea permanentă pentru angajați, compania se preocupă și de protejarea mediului înconjurător.

Protejarea mediului înconjurător a fost dintotdeauna o prioritate pentru companie, astfel încât DEPANERO susține un consum responsabil și reducerea cantității de deșeuri electrice și electronice, prin repararea și reutilizarea produselor

Multe dintre produsele electronice care se apropie de sfârșitul vieții lor – calculatoare, televizoare, imprimante, frigidere etc. – pot fi reutilizate, recondiționate sau reciclate.

„Recomandăm tuturor clienților, în măsura în care acest lucru este posibil, să repare produsele defecte și să le reutilizeze sau să le doneze. În același timp, o utilizare corespunzătoare a acestora și o bună întreținere contribuie la reducerea cantității de deșeuri”, precizează Dna. Irina Mincinopschi.

DEPANERO oferă servicii de consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție, cât și pentru cele în post-garanție, pentru acestea din urmă oferind garanție la reparație.  Compania a eficientizat foarte mult activitatea în toate tipologiile de servicii și se concentrează atât pe optimizarea serviciilor oferite clienților, cât și pe extinderea portofoliului de servicii. În fiecare an, DEPANERO a obținut creșteri foarte bune a cifrei de afaceri, același trend pozitiv fiind estimat și pentru 2020.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/depanero-a-depasit-un-milion-de-clienti-in-2016/

Citiți și despre: