DIANA – 25 de ani împreună

01.05.2016

O gamă variată de produse distribuite prin 40 de magazine.  Înființată în urmă cu 25 de ani, la 30 aprilie 1991, în Râmnicul Vâlcea, DIANA a avut ca activitate, în perioada de debut, comerțul cu amănuntul. Ulterior, compania și-a dezvoltat activitatea în direcția produselor si preparatelor din carne, completând astfel întreaga linie cu activitățile de abatorizare, de tranșare și de procesare a produselor, de depozitare și de transport a acestora la clienți.

„Începând cu anul 1997, compania a dezvoltat capacități de producție preparate din carne, urmând ca la începutul anilor 2000 să preia și să modernizeze fosta industrie a cărnii. Aici este astăzi fabrica de  produse și de preparate din carne DIANA”, declară Irina Crăciunescu, director general DIANA.

O gamă variată de produse distribuite prin 40 de magazine proprii

Compania oferă o gamă largă de produse, cele mai noi lansate pe piață fiind Șuncă Pizza, Șuncă Curcan, Salam Montana, Salam Sandviș. Însă societatea este în continuă dezvoltare, având în plan lansarea și altor produse, care în acest moment se află în stadiul de proiect, lucrându-se la rețete.

Aceste produse sunt cunoscute și recunoscute pentru gustul lor, fiind asociate încă de la început cu produsele de calitate și cu un gust desăvârșit, asemănătoare celor pregătite în gospodăriile românești.

„Compania DIANA are ca activitate principală comerțul, în cadrul rețelei de magazine proprii, foarte numeroase acum. Ele sunt intrate în conștiința cumpărătorilor ca unele de înaltă calitate, printre primele din regiune la nivelul de utilare tehnică și modernizare”, susține Irina Crăciunescu.

Produsele fabricii DIANA sunt oferite clienților prin rețeaua proprie de magazine, dezvoltată de-a lungul timpului, localizată în Vâlcea și în zonele învecinate și care numără în acest moment 40 de unități, dar și prin intermediul principalelor lanțuri de magazine din România.

În ultima perioadă, consumatorii au început să pună mare preț pe alimentația sănătoasă. În consecință, compania DIANA susține această tendință prin calitatea produselor, ingredientelor și rețetelor, dar și prin menținerea pasului cu evoluția din industria alimentară.

Atuurile care diferențiază produsele DIANA de alte produse concurente sunt prospețimea produselor, avantaj generat de fluxul tehnologic al abatorului propriu, calitatea ingredientelor si respectarea standardelor de calitate, dar si încrederea clienților, căpătată în cei 25 de ani de activitate..

Resursele umane, esențiale pentru succesul companiei

DIANA are ca misiune principală sincronizarea cu cele mai avansate practici și tehnologii din lume în domeniul comerțului alimentar și al fabricării de produse și preparate din carne.

„Credem că în această direcție se găsesc și succesul social al comunităților cărora le aparținem, și succesul antreprenorial care face posibilă evoluția și dezvoltarea companiei”, menționează directorul general al companiei.

De asemenea, valorile umane sunt esențiale în activitățile de zi cu zi, și aici vorbim atât despre angajații companiei – care asigură dezvoltarea acesteia, cât mai ales despre consumatorii de produse DIANA, care reprezintă un vector de imagine, promovând cel mai bine calitatea produselor.

Pentru Compania DIANA cei mai importanți sunt oamenii, iar viziunea acesteia este îndreptată către oameni

Grupul de firme DIANA însumează in jur de 1.000 de angajați ce beneficiază de un proces de instruire continuu și specializat pe diferite domenii de activitate, în funcție de sectorul din cadrul firmei în care activează.

În plus, societatea dorește mărirea echipe prin recrutarea de personal instruit, dar, în același timp, susține și perfecționarea prin participarea la diferite cursuri și seminarii. Acest lucru este posibil datorită departamentului de Resurse Umane, care este la curent cu noutățile de pe piața muncii.

Aniversarea unui sfert de secol de activitate

Cu ocazia aniversării a 25 de ani de activitate, DIANA a desfășurat o amplă campanie publicitara, în perioada 1-30 aprilie, prin intermediul căreia a răsplătit fidelitatea clienților.

„Mediile de comunicare au fost foarte variate, printre care menționăm: outdoor, print, online, TV, radio, dar și neconvenționale, dintre care ne mândrim cu mascotele DIANA, cu șotroanele cu care am împânzit tot orașul Râmnicu Vâlcea”, adaugă Irina Crăciunescu.

Investițiile derulate în ultimii ani în utilaje, certificări obținute, modernizări și instruiri ale personalului la cele mai înalte standarde au propulsat Compania DIANA în topul producătorilor de carne din România.

Pe termen scurt, planurile companiei prevăd extinderea lanțului de magazine prin deschiderea de noi puncte de lucru, fiind un proces continuu de mărire a ariei de distribuție. Pe termen lung însă, DIANA dorește mărirea capacității de producție, cu atât mai mult cu cât conducerea companiei preconizează o creștere a cifrei de afaceri, cifră care în anul 2015 a fost de 65 de milioane de euro.

 

 

Citiți și despre:

  • Morandi, produse tradiționale româneștiMorandi, produse tradiționale românești Compania îmbină valorile autentice ale satului vasluian cu exigențele standardelor europene. Compania Morandi a fost înființată în anul 1993 de familia Moraru, având ca obiect de activitate inițial morăritul. […]
  • LACTATE NATURA, produse lactate făcute de români pe gustul românilorLACTATE NATURA, produse lactate făcute de români pe gustul românilor Strategia companiei presupune inovarea şi diversificarea produselor în permanenţă. Produsele lactate sunt recunoscute pentru proprietăţile nutritive şi aportul bogat în calciu, contribuind la creșterea […]
  • EGS își dublează spațiul destinat producțieiEGS își dublează spațiul destinat producției Oficialii companiei cred că o implicare a autorităților locale poate soluționa problemele din sectorul industriei de petrol și gaze. Investițiile calculate aduc mereu rezultate pe măsură, acest lucru a fost […]
  • Lactatele Olympus, calitate înainte de toateLactatele Olympus, calitate înainte de toate Pentru anul 2016 conducerea companiei se așteaptă la o creștere de 15% a vânzărilor. Compania Olympus, deja consacrată pe piața lactatelor din România, a reușit de-a lungul timpului să se menţină în […]
  • Harmopan, tradiţie în morărit şi panificaţieHarmopan, tradiţie în morărit şi panificaţie Compania este liderul de piaţă din regiunea Harghitei, produsele sale ajungând zilnic la peste 600 de clienţi-parteneri. Numele Harmopan s-a împletit de-a lungul anilor cu tot ceea ce înseamnă tradiţie, fiind […]