DigiCon 2023. Pe data de 20 octombrie, DigiCon, singura conferință de inovare și trenduri în marketing din România, dă din nou întâlnire liderilor din Marketing și Advertising pentru o zi plină de insight-uri și trenduri pentru 2024.
Peste 250 de manageri de top, CEO’s și antreprenori
După succesul primelor două ediții, DigiCon își deschide în acest an porțile pentru și mai mulți marketeri pasionați – peste 250 de manageri de top, CEO’s și antreprenori din domeniu sunt așteptați în cadrul evenimentului exclusiv desfășurat la Sala Luceafărul, în KM0 al Bucureștiului.
DigiCon 2023. Subiectele dezbătute
Pe parcursul zilei, speakeri recunoscuți de marketing și business vor împărtăși cele mai noi informații și trenduri din Social Media, abordând și cel mai așteptat subiect, ce se află acum pe buzele tuturor: Inteligența Artificială – analizând desigur și impactul ei în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing.
Trendurile și tehnologia modernă nu vor fi însă unicele subiecte ale conferinței – pe parcursul zilei organizatorii au anunțat și abordarea în profunzime a promovării moderne în spațiul eCommerce, urmând să anunțe un line-up de speakeri dedicați din această zonă, care vor veni cu sfaturi practice și imediat aplicabile atât în pregătirea strategiilor pentru anul viitor, cât și în perioada imediat următoare de Black Friday.
Influencer Marketing
La fel ca la ediția trecută, când Virgil Ianțu și Shurubel au povestit despre Celebrity Marketing, nici în acest an nu va fi omisă nici componenta de Influencer Marketing, un canal ce a câștigat tot mai mult teren în ultimii ani și care și-a dovedit eficiența pentru o mulțime de branduri mai mici sau mai mari.
“Suntem cu adevărat entuziasmați pentru ediția 2023 a conferinței – de la an la an am încercat nu doar să creștem impactul adus asupra pieței și agregarea mai puternică a comunității de lideri din spațiul nostru, dar și să redăm evenimentului un format unic de fiecare dată. Anul acesta locația aleasă este una care ne va oferi oportunitatea de a crea nu doar un eveniment de neuitat, ci și un adevărat show al inovației și al trendurilor, susținut de o creștere cu peste 50% a expunerii și a publicului prezent. Cât despre line-up-ul de speakeri, la fel ca în anii trecuți, vom avea reprezentanți puternici din fiecare segment cu care avem contact în activitatea de zi cu zi ca marketeri – de la celebrități, la tehnologie (TikTok) sau strategie în promovarea online”, a afirmat Andrei Tiu (fondator al agenției de marketing Marketiu și organizator al conferinței).
Accesul în baza unui bilet sub formă de NFT
Ediția din 2022 a DigiCon a fost una inovatoare în ceea ce privește accesul participanților. Astfel, DigiCon este prima conferință din România ce oferă accesul în baza unui bilet sub formă de NFT (Non-Fungible Token), aducând astfel participanții mai aproape de specificul evenimentului – acela de inovare și adopție a tehnologiilor disruptive.
Piaţa de publicitate din România
Piaţa de publicitate din România se apropie, anul acesta, de 700 de milioane de euro, cu digital media rămânând principalul factor de creștere pentru întreaga industrie: +25% față de 2021, ajutat puternic de dezvoltarea pieței e-commerce și de avansul social media în ceea ce privește optimizarea și livrarea reclamelor. Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente și folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanță critică pentru directorii de marketing.