Ceetrus România are un nou director general

29.08.2018

Dezvoltatorul imobiliar Ceetrus România are un nou director general. Astfel, în condiţiile transformării şi a evoluţiei de la o companie de real estate la un dezvoltator de proiecte cu funcţiuni mixte, conducerea companiei evoluează.

Ceetrus România anunţă, aşadar, că are un nou Director General. Această funcţie este preluată de Raluca Crişan. Decizia a venit după ce Tatian Diaconu a fost numit în funcția de Development & Urbanism Leader al Ceetrus Internaţional în Lille, Franța.

Din această nouă funcţie, el va coordona proiectele de dezvoltare a companiei în cele 13 ţări în care este prezent Ceetrus.

Tot el va fi responsabil şi de continuarea misiunii de a crea proiecte multi-funcţionale şi durabile.

Ce experienţă are noul director general Ceetrus.

Raluca Crişan este fost Director de Marketing al Immochan România. Ea revine în ţară la un an de la promovarea ei în funcția de Director Comunicare pentru întregul grup. Din această funcţie, noul director general s-a ocupat de dezvoltarea noului brand Ceetrus.

„Ceetrus România a început încă din 2012 să creeze, alături de parteneri şi cetățeni, spații pline de viață care integrează componentele de retail, rezidențial şi birouri. După ce am contribuit la construirea brandului Ceetrus sub deviza ‘with citizens ● for citizens‘, sunt foarte mândră să particip, alături de echipa din România, la consolidarea poziționării Ceetrus ca actor urban global în serviciul comunităților şi al orașelor”, a afirmat Raluca Crişan.

Ceetrus devine mai mult decât un dezvoltator imobiliar. Compania îşi asumă rolul de urbanist societal, prin care răspunde nevoilor comunităților. De asemenea, Ceetrus îşi intensifică relațiile cu locuitorii și estimează evoluțiile viitoare ale societății.

Immochan a devenit Ceetrus

Immochan a devenit Ceetrus, începând din 6 iunie. Compania a trecut în ultimii ani printr-o transformare majoră. Acest nou nume reflectă evoluţia de la o companie de real estate la un dezvoltator de proiecte cu funcţiuni mixte.

Noul nume al companiei vine să susțină această nouă viziune. Aceste conține cuvintele „city/oraș” – terenul său de joacă, „see/a vedea” – observarea nevoilor cetățenilor şi capacitatea de a le răspunde, „trust/încredere” – încrederea şi profesionalismul cu care dezvoltăm proiecte şi „us/noi” – împreună

Sloganul companiei este „With citizens ● for citizens”. Acesta reprezintă un brand care construieşte împreună cu cetăţenii şi în serviciul cetăţenilor.

Citeşte şi Immochan devine Ceetrus

 

 

Citiți și despre: