Masuri prevenire SARS-COV 2

STB are un nou director general

16.11.2020

Director general STB. Societatea de Transport Bucureşti (STB) are un nou director general. Această funcţie a fost preluată de Mihai Petcu. Pe lista de priorităţi a noului director general se află gestionarea situaţiei cu privire la prevenirea infectării cu virusul SARS-COV-2, respectiv emiterea unor decizii privind angajaţii STB SA (reglementarea muncii la domiciliu, organizarea timpului de lucru în două schimburi, continuarea testării angajaţilor aflaţi în contact direct cu publicul sau a celor suspecţi etc.), şi protejarea publicului călător (dezinfectarea permanentă a vehiculelor; monitorizarea liniilor de transport pentru evitarea aglomeraţiei la orele de vârf etc.).

Director general STB. Măsuri pentru iarnă

În plus, se va avea în vedere eficientizarea pregătirilor pentru iarnă (măsuri de asigurare a stocurilor şi utilajelor necesare pentru combaterea poleiului şi a zăpezii, piese de schimb, asigurarea personalului necesar pentru a face faţă oricărei situaţii generată de condiţiile meteo etc.), precum şi o transparenţă decizională în utilizarea banilor publici din bugetul STB.

Declaraţia făcută de Mihai Petcu

„Îmi doresc o dezvoltare reală a Societăţii, dar şi o relaţionare cu călătorii mult mai eficientă decât până acum, astfel încât aceştia să fie informaţi în timp util despre proiectele noastre, dar şi despre eventualele disfuncţionalităţi apărute în furnizarea serviciilor de transport. Aduc în faţa bucureştenilor întreaga mea experienţă profesională, tot entuziasmul şi energia celor 36 de ani ai mei, astfel ca, împreună cu colegii mei din STB SA, să contribuim substanţial la îmbunătăţirea serviciilor de transport public din Bucureşti”, a declarat Mihai Petcu.

Director general STB. Planuri de viitor

Așadar, noul Director General STB SA va avea în prim plan următoarele:

  • Gestionarea situaţiei cu privire la prevenirea infectării cu virusul SARS-COV-2, respectiv emiterea unor decizii privind angajaţii STB SA (reglementarea muncii la domiciliu, organizarea timpului de lucru în două schimburi, continuarea testării angajaţilor aflaţi în contact direct cu publicul sau a celor suspecţi, etc.), şi protejarea publicului călător (dezinfectarea permanentă a vehiculelor; monitorizarea liniilor de transport pentru evitarea aglomeraţiei la orele de vârf, etc.);
  • Eficientizarea pregătirilor pentru iarnă (măsuri de asigurare a stocurilor şi utilajelor necesare pentru combaterea poleiului şi a zăpezii, piese de schimb, asigurarea personalului necesar pentru a face față oricărei situații generată de condițiile meteo, etc.);
  • Transparență decizională – bucureștenii trebuie să știe cum sunt folosiți și unde merg banii publici din bugetul STB SA. Doar așa va fi oprită risipa banilor publici!
  • Digitalizarea companiei cu scopul reducerii costurilor, dar și a creșterii performanței prin eficientizarea activității atât în plan intern, cât și în relația cu cetățenii, dar și cu autoritățile și cu partenerii contractuali;
  • Comunicare eficientă pentru călători – o importanță deosebită va fi acordată informării cetățenilor cu privire la noutățile apărute în programul de transport al Societății, precum și despre proiectele ce vizează transportul public din Capitală;
  • Dezvoltarea Societății cu bani europeni. Înființarea unui Departament care se va ocupa exclusiv de scrierea, depunerea și implementarea proiectelor cu fonduri europene;
  • Investiții pentru modernizarea parcului de vehicule existent, un dispecerat modern ce presupune monitorizare și raportare în timp real, dar și în infrastructura căilor de rulare pentru tramvaie, inclusiv pentru reamenajarea tuturor refugiilor de tramvai.

 

Citeşte şi dm drogerie markt se implică în lupta împotriva COVID-19. Ce donaţie a făcut compania?

 

 

Citiți și despre:

  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Trafic aerian în creștere pe aeroporturile din BucureştiTrafic aerian în creștere pe aeroporturile din Bucureşti Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a înregistrat, în primele șase luni ale anului 2018, pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Bucureşti-Băneasa Aurel Vlaicu, un […]
  • TAROM are un nou director generalTAROM are un nou director general Consiliul de Administrație al TAROM a decis numirea lui Eugen Davidoiu în funcția de director general al companiei, după ce mandatul directorului general interimar Dan Plaveti s-a încheiat de drept. Eugen […]
  • Directorul General interimar al Poştei Române a demisionatDirectorul General interimar al Poştei Române a demisionat Compania Naţională Poşta Română informează că Directorul General interimar, Costin Tudor, şi-a înaintat demisia de la conducerea operatorului naţional de servicii poştale. „A fost o onoare şi o provocare […]
  • CFR are un nou director general interimarCFR are un nou director general interimar Cristi Ungureanu a preluat conducerea Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, fiind desemnat, de Consiliul de Administraţie, director general interimar. Acesta va coordona activitatea CFR SA, compania […]