Slide

Stiri: Retail

Discutie Profi - ANPC

Discuție importantă între Profi și ANPC

24.02.2022

Discuție Profi – ANPC. O discuție între conducerile Profi și ANPC a avut loc, în Capitală, în urma recentelor controale la magazinele Profi din București. Ambele părți au avut ocazia să se cunoască mai bine și să ia unele decizii importante.

1568 magazine

De la apariția primului său magazin, în anul 2000, și până la finalul lunii trecute, rețeaua Profi s-a dezvoltat exclusiv în ţara noastră, inaugurând 1568 magazine în 732 de localități, și având planuri pentru a se dezvolta în continuare.

În 2020, rețeaua a început un amplu proces de modernizare prin lansarea noului format Profi, cu îmbunătățiri semnificative aduse sortimentului și felului în care acesta este prezentat, oferind consumatorului o nouă experiență de cumpărare.

Discuție Profi – ANPC. Noile standarde

La ora actuală, funcționează 187 de astfel de magazine în toate formatele – Super, Loco, City și Go. Treptat, toate unitățile Profi vor fi aduse la noile standarde. Fără excepție, de la jumătatea anului trecut magazinele se deschid exclusiv în noul format la care nu doar sortimentul a fost îmbunătățit, ci și dotările și echipamentele. Procesul continuă în ritm alert, rețeaua investind acum în egală măsură atât în deschiderea de noi magazine, cât și în remodelarea celor existente, dotându-le cu echipamente noi.

La acest proces participă 198 de firme de construcții, electricitate și mentenanță la care se adaugă și cel puțin 150 de firme de transport, toate din România. În proporție de 94% produsele achiziționate de această rețea provin de la firme din România. Profi colaborează cu peste 200 de producători autohtoni de legume și fructe, având în plan să le crească numărul la peste 250 în acest an. Profi susține producătorii locali, lista colaboratorilor incluzând 52 de producători de mezeluri, 211 producători de panificație, 35 producători de lactate, 62 producători de prăjituri. Pentru furnizarea mărfii Profi lucrează cu peste 1200 de parteneri, din care peste 90% sunt din România.

Venituri constante

Retailerul furnizează venituri constante celor peste 26000 de oameni care lucrează în magazinele sale integrate și partener, asigurându-le o viață decentă și un viitor. Rețeaua se extinde, numărul angajaților ei este în creștere, ceea ce consolidează poziția Profi ca cel mai mare angajator privat din România.

Toate acestea sunt urmări firești ale faptului că, nedepinzând de vreo rețea internațională, Profi este un retailer românesc ce susține economia și consumatorul acestei țări, lucrând doar în România.

Discuție Profi – ANPC. Verificările din Bucureşti

Săptămâna trecută, inspectorii ANPC din București au verificat mai multe magazine Profi din vechiul format, identificând și sancționând o serie de probleme care au fost ulterior remediate de urgență.

”În urma acestui control, a avut loc o întâlnire între conducerile Profi și ANPC în care s-au identificat aspectele care trebuie îmbunătățite în activitatea magazinelor. În concluzie, ne-am asumat că prioritară este sănătatea consumatorului și dreptul acestuia la un comerț civilizat, urmând ca toate constatările făcute de comisarii ANPC să devină o prioritate la nivelul întregii rețele, motiv pentru care, încă de la declanșarea acțiunii am demarat o reevaluare a procesului de curățenie conform unui calendar bine stabilit. Ne dorim ca, de acțiunile noastre, să beneficieze cei aproximativ un milion de consumatori care ne vizitează magazinele în fiecare zi, protejând, în egală măsură, producătorii și ceilalți parteneri ai magazinelor,” a declarat Călin Cosinaș, Directorul general adjunct Profi.

Citeşte şi Noul PROFI impulsionează performanțele retailerului