dm drogerie markt campanie 2020.

dm drogerie markt lansează campania în care vorbește despre schimbare

17.01.2020

dm drogerie markt campanie 2020. dm drogerie markt începe 2020 cu o propunere: să facem fiecare dintre noi pașii necesari pentru dezvoltare. Campania „Change” se bazează pe filozofia dm, care spune că a fi deschis la schimbare înseamnă, în același timp, a fi pregătit pentru nou, a fi deschis către lume și a fi imparțial.

dm drogerie markt campanie 2020. Două teme

Campania se desfășoară în mai multe etape, atât în mediul online, cât și în magazine, dar, pentru început, accentul va fi pus pe următoarele două teme:

• frumusețea din interior – la începutul anului încurajăm reflecția și interogarea sinelui, oferind totodată inspirație pentru mai multă atenție către un stil sănătos de viață și „joie de vivre”;

• frumusețea din exterior – „Compararea este sfârșitul fericirii și începutul nemulțumirii”, spunea filosoful Kierkegaard, astfel că dm drogerie markt ne încurajează să nu ne mai comparăm și să nu ne mai punem la îndoială calitățile pe care le avem.

Ce spune conducerea dm drogerie markt?

„Mediul în care trăim și tot contextul social ne arată că e nevoie de o schimbare. Lucrurile pe care le facem pentru noi pot ajuta lumea întreagă, dar și invers. Pentru a putea îmbunătăți întregul mediu, trebuie să facem fiecare dintre noi mai mulți pași, trebuie să recunoaștem că există mai multe ‘adevăruri’, iar din acest motiv dm pune întrebările care îi fac pe oameni să ia o pauză, să mediteze. Întrebările se referă la zona de confort a fiecăruia, convenții sociale, prejudecăți și stil de viață.”, spune Daniela Jordanovski, Director Achiziții şi Marketing al dm drogerie markt România.

dm drogerie markt campanie 2020. Creșterea sustenabilității și promovarea unui stil de viață sănătos

Retailerul s-a implicat și se implică activ în comunitate. Compania are în vedere creșterea sustenabilității și a promovării unui stil de viață sănătos. O mare parte a produselor beneficiază acum de varianta bio și eco-friendly. În plus, brandul oferă cumpărătorilor și ambalaje biodegradabile.

Compania s-a implicat în mai multe acțiuni de responsabilitate socială. Cea mai recentă este „Caravana îmbrățișărilor”, desfășurată în parteneriat cu MagiCAMP România.

dm drogerie markt campanie 2020. Prima parte a anului

Prin intermediul campaniei „Change”, dm încurajează „starea de bine”, atât interioară, cât și exterioară, dar și în relație cu ceilalți și cu mediul înconjurător. Așadar, în prima parte a anului, compania va pune la dispoziția celor care trec pragul magazinelor o mare diversitate de alimente sănătoase și produse de wellness.

Aceasta are loc în perioada ianuarie-februarie și susține descoperirea și redescoperirea lucrurilor care oferă liniște și satisfacție interioară.

dm drogerie markt campanie 2020. Frumusețea din exterior

Următoarea perioadă va vorbi despre frumusețea din exterior. Întreaga campanie va aduce în prim-plan întrebări care activează, inspiră și motivează – și au întotdeauna legătură cu schimbarea.

Citește și 16,7 tone de alimente donate de Lidl

 

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “dm drogerie markt lansează campania în care vorbește despre schimbare

  1. Pingback: Transportul schiurilor in trenurile CFR Calatori | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: AUTOMOTIVE Logistics Summit 2020 - Sibiu | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.