Doingbusiness.ro lansează, în data de 10 martie, seria de conferințe naționale numită Business to more Business. Noua serie de evenimente urmează proiectului național IMM Restart, derulat cu succes în 2015 și consemnează al șaselea an consecutiv de evenimente la nivel național, dedicate managementului companiilor și instrumentelor pentru dezvoltarea afacerilor.
Această nouă serie de conferințe organizate de Doingbusiness.ro ce debutează la Brașov în 10 martie 2016 va fi urmată de evenimente la Iași (23 martie), Arad (7 aprilie), Pitești (14 aprilie), Sibiu (26 mai), Constanța (16 iunie), Cluj Napoca și Galați (octombrie), Ploiești și Oradea (noiembrie) și București.
,,Business to more Business reprezintă pasul următor și continuarea naturală a seriei de evenimente de succes organizate de către noi, la nivel național, și ne propunem ca în 2016 să aducem în fața comunităților de afaceri locale tot ceea ce va conta din punct de vedere economic’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.
La ediția pilot a evenimentului Business to more Business, organizată în luna noiembrie a anului trecut, la București, au participat 300 de oameni de afaceri, dintre care 70% directori generali și manageri de top care au reprezentat mai mult de 30 de industrii.
,,Suntem impresionați atât de reacțiile pozitive pe care le-am înregistrat în 2015 prin seria de evenimente IMM Restart cât și de participarea și interesul extraordinar pentru ediția pilot a Business to more Business, organizată în 2015 la București. De aceea la solicitarea mediului de afaceri, am decis să extindem, cu entuziasm și expertiză, acest eveniment pilot și să îl transformăm într-o Conferință Națională, pe care o dedicăm mediului de afaceri’’, a mai spus Dumitru Ion.
Prin noua serie de evenimente, Doingbusiness.ro va pune la dispoziția mediului de afaceri local și național instrumente valoroase, care, folosite eficient, pot limita volatilitatea dezvoltării economice a companiilor beneficiare.
Cele trei arii în care evenimentele Business to more Business le vor oferi participanților detalii și soluții includ:
– Managementul financiar, managementul resurselor și managementul riscului;
– Managementul transformării digitale și a comunicării pornind de la schimbările tehnologice disruptive;
– Dezvoltarea personală și a aptitudinilor manageriale, ca factor determinant pentru dezvoltarea companiilor.