Luna aceasta, DOMO Retail împlineşte 20 de ani de la înființarea companiei, în anul 1994, compania reuşind în această perioadă să își păstreze poziția în topul jucătorilor de retail din România. Cu această ocazie, DOMO își invită clienții să sărbătorească 20 de ani de evoluție prin lansarea unei campanii de oferte aniversare. Astfel, în perioada 16 – 22 octombrie, timp de şapte zile, clienții se vor bucura de sesiuni explozive de reduceri atât în rețeaua magazinelor DOMO din întreaga țară, precum și online.
„De-a lungul celor 20 de ani, am urmărit cu consecvenţă să aducem în casele românilor tehnologia care ne face tuturor viața mai ușoară. Acum, având experienţa celor 20 de ani, putem spune că demersul nostru este sinonim cu progresul. Sărbătorim 20 de ani de istorie DOMO mulțumindu-le de asemenea celor care au făcut această aniversare posibilă: angajaților, asociaților, partenerilor, furnizorilor. Pasiunea noastră comună pentru tehnologie și inovație ne-a motivat să venim constant cu oferte relevante și incitante pentru clienții noștri. Îndrăzneți, optimiști și inovatori – așa am fost noi, la Domo, în acești 20 de ani.”, a declaratKim Koellner, CEO DOMO Retail.
Portofoliul retailerului include un număr de peste 15.000 de produse ale celor mai importante branduri internaționale. De asemenea, DOMO dezvoltă propriile branduri, precum Expert Digital, Westwood și Technolux, oferind astfel game și produse cu preţuri accesibile.