Grupul de companii Cosmote România a primit la sfârșitul anului trecut două noi Certificări ale Sistemului de Management. Compania a primit astfel Certificarea pentru Sistemul de Management pentru Securitatea Informației, respectiv service-ul Germanos și-a certificat Sistemul de Management al Calității. Cele două noi certificări atestă conformitatea sistemului de management al securității informației al Cosmote cu ISO 27001, respectiv conformitatea completă a sistemului de management al calității al service-ului Germanos cu ISO 9001.
„Excelența în afaceri este o valoare esenţială pentru noi și, prin urmare, primirea celor două noi certificări ISO demonstrează modul în care Cosmote România și Germanos Telecom România își îmbunătățesc permanent fluxurile operaționale, cu scopul de a oferi clienților noștri garanția serviciilor profesioniste, de înaltă calitate”, a declarat Gunnar Pahnke, Chief Strategy, Transformation & Wholesale Services Officer România în cadrul Cosmote.
Fiind derulate la finele lunii decembrie din 2013, auditurile de certificare au fost făcute de către o echipă de auditori din partea TUV Nord (TUV Hellas), selectată în anul 2012 ca Organism de Certificare pentru Grupul OTE și Grupul de Companii Cosmote România pentru diferite sisteme de management: Calitate (ISO 9001), Mediu (ISO 14001), Sănătate și Siguranță (OHSAS 18001) și Securitatea Informației (ISO 27001).
Grupul Cosmote deține circa 6,1 milioane de clienţi la 30 septembrie 2013. Fiind lansat în anul 2005, în mai puţin de cinci ani, compania a reușit să își depășească, în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională, competitorii de pe această piață.
În prezent, compania oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriul României.