Edenred sustine restaurantele din Romania

Edenred susţine restaurantele din România

04.06.2020

Edenred România a anunţat că urmează să lanseze unul dintre cele mai mari programe naționale de susținere a restaurantelor. Astfel, odată cu redeschiderea tuturor restaurantelor, compania demarează programul „More than Ever”, prin care sprijină restaurantele, cantinele, firmele de catering și cafenelele să își reia mai ușor activitatea obișnuită, după o perioadă în care tot sectorul HORECA a fost blocat, în contextul pandemiei de COVID-19.

Edenred oferă 20.000 de mese gratuite

Edenred își propune să susțină această industrie. Compania oferă contravaloarea a 20.000 de mese gratuite, de care angajații români se pot bucura în rețeaua de comercianți parteneri din program, propunându-le să iasă la masă – #iesimlamasa.

Ce spune conducerea companiei?

„Segmentul HORECA a trecut prin cel mai dificil test din ultimii ani și este de datoria noastră să le fim alături partenerilor Edenred, să îi ajutăm să crească din nou. Restaurantele și cafenelele sunt importante pentru societate nu numai din perspectiva unui loc în care mergem să mâncăm sănătos, ci reprezintă și un loc drag unde ne construim amintiri, unde mergem să ne întâlnim cu prietenii, familia sau cu partenerii de afaceri. Revenirea la normalitate va fi, cu siguranță, o provocare pentru acestea și tocmai de aceea, vom oferi contravaloarea a 20.000 de mese în oraș pentru a încuraja fiecare utilizator Edenred Ticket Restaurant© să iasă la masă și să își susțină restaurantul preferat. Dacă #iesimlamasa, contribuim activ la revenirea acestei industrii în cel mai scurt timp.”, declară Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.

Proiecte în spijinul companiei

Compania s-a implicat pe parcursul acestei perioade în mai multe proiecte care vin în sprijinul companiilor client, al beneficiarilor și comercianților parteneri din România. A facilitat tranziția de la tichete pe suport hârtie la carduri fără costuri suplimentare pentru angajatori, a digitalizat procesele operaționale și a implementat plata online pentru toate produsele, inclusiv dezvoltând parteneriate cu platforme online de comenzi și livrări mâncare.

Edenred a ajutat restaurantele încă de la debutul crizei COVID-19. Compania a promovat activ comercianții parteneri care ofereau atât livrarea la domiciliu, cât și ridicarea din locație a comenzilor.

De asemenea, Edenred România a încurajat utilizatorii să comande mâncare caldă și sănătoasă și să plătească online cu cardul de masă Edenred Ticket Restaurant.

Campania lansată în România face parte din inițiativa globală a grupului Edenred. În cadrul acesteia a fost creat fondul „More than Ever”, în valoare de până la 15 milioane de euro. Fondul este menit să sprijine proiecte și investiții în măsuri specifice minimizării efectelor crizei,

Citeşte şi Soluţii de automatizare pentru afaceri: Principalele tendinţe

 

 

 

 

Citiți și despre: