Editie Februarie

revista-jurnalul-de-afaceri-februarie

Februarie 2014

Se spune că doar prin povești ajungi la oameni. Managerii susțin însă că doar oamenii ajung la alți oameni. Asta pentru că, în contexul crizei economice și nu numai, comunicarea a ajuns să fie pe primul loc atunci când vorbim despre eficiența și rezultatele măsurabile ale unei companii.
Schimbul de experiență de la oameni specializați pe anumite domenii, împreună cu o strategie pe termen mediu sau lung bine pusă la punct sunt alte două puncte pe agenda oricărui manager de succes.
Fără a oferi informații confidențiale despre companiile la care au activat, mulți dintre specialiștii de top sunt de acord cu schimbul de experiență, cu oferirea de informații valoroase despre cum trebuie să fie construit un brand puternic sau organizarea de workshop-uri în cadrul cărora angajații sunt stimulați altfel decât financiar.
De cealaltă parte, strategiile planificate în detaliu sunt “scheletul” pe care se contruiește activitatea unei societăți de top. Un scop bine definit, completat de așteptări pe termen mediu, obiective clar definite și bugete bine alocate pe sectoare duc la planuri puternice pentru un viitor stabil și rezultate măsurabile.

“În comunicare, cel mai complicat nu e nici mesajul, nici tehnica, ci receptorul”
– Dominique Wolton

total: 16 | afișate acum: 1 - 10