Editia Ianuarie

Karpaten Meat, calitate fără compromisuri

01.01.2020

Compania a fost premiată recent cu două medalii de argint și una de bronz în cadrul concursului mondial World Steak Challenge. Din anul 2008, grupul de firme Karpaten Meat a început să pună bazele producției de carne de vită din bovine Angus în România. Chiar de

Trenduri în social media pentru 2020

01.01.2020

Cele mai indicate metode implică crearea de conținut scurt, antrenant, care are capacitatea de a captiva publicul și de a crea dependență. Social media a depășit de mult bariera dintre personal și profesional. În ziua de azi, ca urmare a faptului că oamenii își petrec atât de mult timp pe rețelele sociale, tot mai

Previziuni economice pentru 2020

01.01.2020

Previziuni economice 2020. Economia globală pare să fi evitat o recesiune, însă riscurile rămân ridicate. Estimările pentru 2020 privind creșterea economică mondială sunt pozitive. Astfel, în prima parte a anului care tocmai a început, avansul economic se va recupera, pe măsură ce tensiunile comerciale se atenuează, iar politica monetară este mai

Prețul petrolului în 2020

01.01.2020

Prețul petrolului 2020. Este posibil ca producătorii din țările Orientului Mijlociu să ajungă să livreze peste două treimi din oferta totală în acest an. După ce în 2019 prețul petrolului a avut o evoluție cât de cât constantă, 2020 nu se anunță un an foarte bun pentru „aurul negru”. Dacă la începutul anului trecut petrolul se tranzacționa la un preț de

Piața FMGC, evoluție favorabilă în 2019

01.01.2020

Evoluția pieței FMGC. Alimentele și băuturile încă sunt cele mai vândute produse din categoria bunurilor de larg consum. Deși puterea de cumpărare a românilor a crescut în ultimii ani, România se află, la nivel european, pe ultimele locuri. În acest context, este firesc ca piața bunurilor de larg consum (piața FMGC) să aibă o evoluție proporțională. Așadar, deși

total: 12 | afișate acum: 1 - 10