În 2017, Barrier începe cel de-al doilea ciclu investițional al parcului industrial. Barrier, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, deține cel mai modern complex de producție de ferestre și uși din România, ca urmare a investițiilor efectuate în anul 2014.
În plus, în anul 2016, Electric Plus – compania producătoare a brandului Barrier – a finalizat primul ciclu de investiții, în valoare de 12 milioane de euro. Acesta a vizat parcul industrial, extinderea rețelei de magazine în sistem franciză, investiția în dezvoltarea personalului și în calitatea recrutării, precum și derularea unei campanii de marketing de impact.
Pentru anul în curs, compania va începe cel de-al doilea ciclu investițional al parcului industrial, conducerea Barrier propunându-și totodată și activarea pe alte nișe de piață, dezvoltând atât produsele, cât și serviciile.
„Anul 2017 este momentul perfect să ne consolidăm principiile de business în funcție de provocările mediului de afaceri actual”, ne-a declarat Adrian Gârmacea, directorul general al Electric Plus.
Noii membri ai „gărzii de corp” Barrier
Barrier oferă un pachet complet de servicii de înaltă calitate, produsele sale fiind realizate într-una dintre cele mai moderne fabrici din România, cu ajutorul unei echipe de peste 600 de angajați.
Brandul Barrier are o acoperire de 70% din teritoriul țării, beneficiind de o rețea formată din 300 de parteneri, dintre care 28 de francize. Astfel, produsele companiei sunt renumite atât la nivel național, cât și în partea de est a Europei.
Principalele atuuri care au contribuit la poziționarea Barrier ca lider de piață sunt competența, tehnologia de ultimă generație, garanția generoasă pentru produsele și serviciile oferite, precum și pasiunea pentru lucrurile făcute impecabil, atuuri ce recomandă produsele Barrier ca „garda de corp” pentru fiecare cămin.
„În efortul de a asigura cel mai înalt grad de confort posibil, ne bazăm pe un aliat puternic: sistemele de profile prietenoase cu mediul. Alături de profile, calitatea superioară a ferestrelor Barrier este desăvârșită prin folosirea celor mai bune materiale: sticlă, feronerie și alte accesorii. Specialiștii Barrier, mereu pregătiți să lucreze cu materiale noi și tehnici inovatoare, beneficiază de instruiri periodice care le asigură cunoștințe avansate despre ce înseamnă ferestre de calitate și cât de importantă este funcționarea impecabilă a acestora”, susține directorul general al Electric Plus, compania producătoare Barrier.
Cele mai noi produse care fac parte din „garda de corp” Barrier sunt Barrier 80+ și Barrier 100.
Pe o scară a ferestrelor și ușilor din profile clasice din PVC, Barrier 80+ se află pe treapta cea mai de sus, relevând un potențial arhitectural și tehnic nebănuit de mare – arhitectural, datorită sistemului complet de profile ce poate acoperi orice configurație specifică domeniului rezidențial, datorită libertății formale și bogăției coloristice; tehnic, datorită performanțelor de top ale indicatorilor de izolare și protecție.
Barrier 80+ poate fi numit un produs al viitorului, grija pentru economia de energie, atât în căminele beneficiarilor, cât și în procesul de producție demonstrând sustenabilitatea acestuia. În schimb, Barrier 100 este destinat ferestrelor și ușilor din casele pasive și, în concordanță cu principiul locuințelor pasive – mai mult confort cu mai puțină energie –produsele Barrier 100 au adus parametrii de termoizolare și etanșeizare la valori nemaiîntâlnite până acum.
Asociația Barrier
Responsabilitatea socială beneficiază de o atenție deosebită din partea Electric Plus, motiv pentru care au fost puse bazele Asociației Barrier. Obiectivul acesteia este să aducă schimbări pozitive comunității și persoanelor dezavantajate prin realizarea proiectelor de filantropie.
Obiectivul Asociației Barrier este să aducă schimbări pozitive comunității și persoanelor dezavantajate prin realizarea proiectelor de filantropie
„Asociația Barrier își propune să ajute persoanele dezavantajate pentru a se integra în societate și pentru a trăi mai bine, să sprijine educația, să se implice în proiecte cu impact asupra mediului înconjurător sau în orice fel de proiecte sociale care pot face viața mai frumoasă”, adaugă directorul general al companiei.
Independent sau împreună cu instituții și organizații non-guvernamentale specializate, Asociația Barrier dezvoltă proiecte de educație, cultură, sănătate și integrare socială. Dintre acțiunile dedicate copiilor amintim achiziționarea unui aparat chirurgical laparoscop, cursuri de comunicare și empatie cu personalul medical din cadrul spitalului de urgență pentru copii, precum și educația copiilor prin Proiectul Științescu, unde asociația a sponsorizat 12 proiecte ale elevilor din Bacău.
De asemenea, Asociația Barrier susține tradițiile populare, activitățile sportive, precum și lăcașele de cult și credință.
Dezvoltarea afacerii prin investiții
„Economia de energie consumată în imobile este o măsură luată împotriva încălzirii globale, datorită eliminării pierderilor de aer încălzit prin montarea de tâmplărie termoizolantă care este etanșă. O casă cu un consum redus de energie este o casă în care designul, materialele și tehnologia de construcție își unesc forțele pentru a reduce la minimum necesarul de energie, indiferent de sursa acesteia. Ferestrele și ușile Barrier previn pierderea de energie, ajutând, evident, mediul înconjurător”, continuă Adrian Gârmacea, directorul general al Electric Plus.
Din acest motiv, ca parte a strategiei de dezvoltare a afacerii, în anul 2016 compania a făcut investiții de aproximativ 1,1 milioane de euro, acestea vizând, printre altele, și blocul de locuințe pentru salariați.
Investiția în dezvoltarea personalului și în calitatea recrutării, precum și derularea unei campanii de marketing de impact sunt principalii factori de succes ai Barrier
Bazându-se pe rezultatele financiare înregistrate în ultima perioadă – la sfârșitul anului 2016, Barrier înregistrând o cifră de afaceri de aproximativ 23,1 milioane de euro, în creștere cu 16% față de anul precedent – pentru 2017, conducerea societății și-a propus două obiective majore – implementarea SAP, investiție de aproximativ 500.000 euro, și demararea investiției într-o nouă capacitate de producție, estimată la aproximativ 10 milioane de euro.