Compania pune la dispoziția clienților o paletă completă de servicii și produse de top, demnă de artiști energetici. ELECTROGLOBAL, unul dintre liderii naționali în domeniul soluțiilor și echipamentelor electrice pentru sisteme de automatizări industriale, acționări electrice, uzinare tablouri electrice și sisteme de iluminat a fost înfiinţată în anul 2004 la Cluj, ca distribuitor de materiale şi echipamente electrice ale unor importanţi producători europeni. Compania furnizează aparataj electric de joasă tensiune, motoare electrice, convertizoare de frecvenţă, automate programabile, senzori, corpuri şi surse de iluminat, cabluri şi materiale de instalaţii, colaborând cu clienţi din sectorul materialelor de construcţii, energie, industrie, dar şi cu beneficiarii direcţi, precum integratorii de sistem şi instalatori.
Preluarea ES Elektro România
Prin adăugarea afacerii ES Elektro România, finalizată anul trecut, ELECTROGLOBAL îşi consolidează poziţia pe piaţă şi îşi completează portofoliul de servicii și produse, oferind cursuri de programare în domeniul automatizărilor şi acţionărilor industriale, pe lângă serviciile existente precum engineering, acționări electrice de mare putere, fabricaţie a tablourilor electrice şi proiecte la cheie în domeniul automatizărilor electrice şi iluminat.
Prin adăugarea afacerii ES Elektro România, finalizată anul trecut, ELECTROGLOBAL îşi consolidează poziţia pe piaţă şi îşi completează portofoliul de servicii și produse
„Acţiunile pe care ELECTROGLOBAL le-a iniţiat în ultima perioadă conduc spre îmbunătăţirea soluţiilor pe care le oferim clienţilor noştri. Concomitent cu transferul activităţii, grupul itsme preia un pachet de acţiuni minoritar la ELECTROGLOBAL, pentru a sprijini în continuare creşterea companiei în furnizarea de componente şi servicii tehnice. De asemenea, ne-am dublat spațiul de producție și am făcut investiții consistente într-un nou centru de prelucrare mecanică, debitare șină DIN și canal PVC, dar și într-un nou centru pentru prelucrat conductori pentru tablouri electrice, având funcții de debitare, dezizolare, sertizare și printare”, ne-a declarat dl. Radu Ciorba, Director General ELECTROGLOBAL.
Campania „Clujul nu este doar despre IT”
Recent, ELECTROGLOBAL a lansat campania de employer branding „Clujul nu este doar despre IT”, o campanie care, dincolo de tagline-ul intrigant, este dedicată oamenilor. Prin noua poveste de brand, ELECTROGLOBAL întoarce luminile de scenă de pe valorile de brand, de pe viziunea și misiunea brandului ELECTROGLOBAL pe oamenii care formează echipa ELECTROGLOBAL. Pentru societate, oamenii sunt esența muncii și serviciilor oferite, iar această recunoaștere se dorește a fi transmisă prin campania lansată recent pe piața locală.
Pandemia a adus cu sine numeroase schimbări, pentru fiecare dintre noi, individual și profesional. Pentru companii mai ales, în perioada de pandemie s-au schimbat priorități, s-au adaptat obiective, astfel încât noua strategie reflectă realitatea curentă, valorificând din plin oportunitățile și răspunzând provocărilor apărute.
Campania „Clujul nu este doar despre IT” dorește să sublinieze faptul că oportunitățile pe care orașul Cluj-Napoca le aduce locuitorilor sunt extrem de variate, ceea ce înseamnă că, în prezent, domeniul IT&C este departe de a fi singura oportunitate de a lucra cu tehnologii avansate și de a contribui la construcția viitorului și că oamenii ghidați de o viziune comună sunt cei care contribuie esențial la un viitor așa cum ni-l dorim cu toții.
Campania „Clujul nu este doar despre IT” dorește să sublinieze faptul că oportunitățile pe care orașul Cluj-Napoca le aduce locuitorilor sunt extrem de variate
ELECTROGLOBAL promovează arta eficienței energetice
Din punctul de vedere al ELECTROGLOBAL, inovația este esențială. Indiferent de proiectul în desfășurare, compania caută mereu, adaptat și specific, soluții durabile și fezabile, potrivite pentru nevoile beneficiarilor. Inovația trebuie să joace un rol important în domeniul eficienței energetice pentru a dezvolta soluții și servicii noi care să aducă un plus de valoare companiilor și comunității.7
.
ELECTROGLOBAL promovează arta eficienței energetice, stimulând şi încurajând clienții în vederea utilizării responsabile şi eficiente a energiei electrice
ELECTROGLOBAL, certified for the future
Dacă anul 2021 a fost un an dedicat schimbărilor și reinventării, 2022 reprezintă mai mult ca oricând un an al oamenilor din spatele acestor servicii. De aceea, ELECTROGLOBAL își dorește să crească echipa cu oameni care pot știi cu siguranță că specializarea, experiența, ideile și munca lor chiar pot conta într-un loc în care aceste valori sunt recunoscute și apreciate pe deplin.
Beneficiind de ajutorul și expertiza celor mai mari furnizori din domeniul în care activează, ELECTROGLOBAL reușește mereu să se ridice la cele mai înalte standarde. Sloganul „certified for the future”, pe care compania îl folosește, subliniază faptul că certificările obținute de ELECTROGLOBAL de-a lungul anilor de activitate confirmă rolul de jucător profesionist în industria de profil. Respectarea standardelor internaționale și alinierea continuă la progresul tehnic oferă confirmarea că echipa ELECTROGLOBAL este pregătită pentru confruntarea globală de acum și din viitor.
Un an de creștere semnificativă pentru ELECTROGLOBAL
Deși parcurgem un an plin de provocări, ELECTROGLOBAL are clienți care și-au mărit business-ul față de aceeași perioadă a anului trecut, motiv pentru care managementul companiei anticipează că acest an va fi încheiat cu o creștere semnificativă a cifrei de afaceri. Pe termen scurt, ELECTROGLOBAL are în plan deschiderea unui nou centru logistic destinat dezvoltării propuse de management pentru următoarea perioadă pe toate planurile. Prin digitalizare se urmărește creșterea productivității și îmbunătățirea serviciilor oferite clienților, iar modernizarea infrastructurii va oferi companiei șansa să răspundă mai bine și mai prompt provocărilor pe care clienții le au astăzi în piața de servicii și echipamente electrice.
ELECTROGLOBAL are în plan deschiderea unui nou centru logistic destinat dezvoltării propuse de management pentru următoarea perioadă pe toate planurile
”Ne dorim ca 2022 să fie un an de creştere accelerată a cifrei de afaceri, însă cu provocări deosebite pe multiple planuri, care vor conduce la costuri inerente şi o presiune mare pe întrega echipă ELECTROGLOBAL. Lanţul de aprovizionare problematic, creşterea preţurilor la toate produsele şi serviciile achiziţionate, presiunea costurilor salariale şi deficitul forţei de muncă înalt sau mediu calificată, dar şi pandemia, sunt doar câteva din variabilele unei ecuaţii complicate pe care fiecare manager va trebui să o rezolve pentru a se obţine un rezultat pozitiv”, încheie dl. Radu Ciorba, Director General ELECTROGLOBAL.
Citește și: https://jurnaluldeafaceri.ro/electroglobal-cluj-sau-eficientizarea-proceselor-industriale/