Stiri: Retail

eMAG a lansat categoria Home&Deco

12.09.2014

eMAG, cel mai mare magazin online din regiune, a lansat ieri o nouă categorie – „Home&Deco” . Aceasta este dedicată celor care doresc să-și amenajeze sau decoreze locuința, iar în principalele secțiuni din această categorie – Bucătărie și servire, Curățenie și întreținere, Mobilier, Saltele, Decorațiuni – sunt listate deja peste 10.000 de produse a 34 de vendori.

„Categoria Home&Deco face parte din planul eMAG de extindere pe orizontală. Diversificarea este o constantă în tot ceea ce ne propunem, iar această a patra categorie lansată de la începutul acestui an, după Auto, Sport și Activități în aer liber și Food (Supermarket direct la tine acasă), ne aduce și mai aproape de obiectivul nostru de a deveni magazinul online în care clienții pot găsi aproape orice produs”, declară Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

Gama permanentă în stoc răspunde celor mai diverse nevoi ale clienților, de la celepersonale la solicitările din zonaHoReCa, de la articole de bază la branduriprecumTefal, Vileda, Luminarc, Arcuisine, Bormioli, Fiskars, Tescoma, Brabantia, Gimi, Fackelmann, Dr. Oetker, Solingen, Curversau Green Future.

Articolele din stocul propriu al eMAG, care cuprinde în prezent 1.500 de produse, au termen de livrare de 24 de ore, iar comenzile în valoare totală de peste 90 de lei beneficiază de livrare gratuită. Pentru celelalte articole, pragul mediu pentru livrarea gratuită este de 250 de lei/comandă, iar livrările se efectuează în maximum 48 de ore de la lansarea comenzii.

„Am ales să lansăm această categorie acum din mai multe motive: oamenii revin din concedii cu idei, planuri și bugete noi pentru casă, se finalizează și construcțiile începute primăvara și încep amenajarea și dotarea locuințelor. Estimăm că în primul an de la lansare, categoria Home&Deco va genera vânzări de aproximativ 30 de milioane de lei”, a mai spus Violeta Luca.