eMAG se extinde în Polonia

09.01.2015

Retailerul eMAG a început demersurile de extindere pe piața din Polonia. Astfel, în decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurenței și Protecția Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra Agito, unul dintre cele mai mari magazine online din această ţară.

„Această extindere face parte din strategia noastră asumată pe termen mediu și lung de a ne consolida poziția în regiune. În prezent, accesăm, datorită celor trei piețe în care ne desfășurăm activitatea deja – România, Bulgaria și Ungaria – o bază de peste 36 de milioane de clienți. Acum intrăm într-o țară mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piață de ecommerce estimată la 4 miliarde de euro și cu un potențial mare de creștere”, spune Sorin Ionescu, Vicepreședinte și Director de Dezvoltare Internațională eMAG.

Compania Agito, înființată în anul 2002 ca magazin online de electronice și electrocasnice a devenit, prin extinderea categoriilor de produse și prin dezvoltarea echipei, unul dintre cei mai puternici jucători pe piața de comerț online din Polonia.

În anul 2008, a ocupat locul secund în topul “Deloitte Technology Fast 50″, în 2009 a primit distincția Dot.com, iar raportul “E-Commerce 2009” realizat de Internet Standard confirmă poziția de lider pe piața poloneză. În 2013, Agito.pl a fost prima opțiune a consumatorilor din Polonia și a primit premiul “Consumer’s Golden Laurel 2013”, într-un clasament al celor mai populare produse și branduri poloneze.

„Transferul de acțiuni va reprezenta o nouă provocare pentru noi, vom aduce lângă echipa eMAG o echipă performantă, cu o foarte bună cunoaștere a pieței locale. Cele două echipe vor opera pe o platformă IT comună, iar acest fapt se va traduce, cu siguranță, în servicii și categorii noi, în beneficiul clienților finali”, spune Sorin Ionescu.

Transferul de acțiuni între cele două companii se va concretiza odată cu primirea aprobării din partea instituției poloneze.

Citiți și despre:

  • eMAG preia retailerul  online Fashion DayseMAG preia retailerul online Fashion Days Retailerul eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai, compania va depune o solicitare către autoritațile de reglementare a concurenței privind preluarea controlului […]
  • Cât de des merg românii la cumpărături?Cât de des merg românii la cumpărături? Anul trecut, consumul casnic în România a fost în creştere. Astfel, studiile GfK care monitorizează consumul casnic arată un avans în valoare cu 2% a coșului de cumpărături pentru produsele FMCG, faţă de […]
  • eMAG se va axa pe dezvoltarea MarketplaceeMAG se va axa pe dezvoltarea Marketplace Retailerul eMAG a anunţat că va pune accent pe dezvoltarea Marketplace și că țintește extinderea gamei la 1 milion de produse până la finalul lui 2015. În 2014, eMAG a înregistrat 130 de milioane de vizite, […]
  • Black Friday: Praktiker anunţă reduceri de până la 50%Black Friday: Praktiker anunţă reduceri de până la 50% Praktiker România anunţă de Black Friday reduceri semnificative pentru piaţa de brico-retail. Astfel, începând cu data de 20 noiembrie, profesioniştii sau iubitorii de DIY vor putea beneficia de reduceri de […]
  • Flanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG MarketplaceFlanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG Marketplace Flanco Retail estimează vânzări de 15 milioane de euro prin eMAG Marketplace, în 2015, după ce compania a intrat în platforma eMAG, Marketplace, în octombrie 2014. La ora actuală, Flanco listează online, prin […]