Stiri: IT&C

Evolutie BVB mai 2021

Emisiune obligaţiuni iHUNT: Ce capitalizare are compania?

22.02.2021

Emisiune obligaţiuni iHUNT. Retailer-ul online și producătorul de telefoane mobile și gadget-uri iHUNT (HUNT) a listat prima sa emisiune de obligațiuni corporative la Bursa de Valori București (BVB), pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT). Emisiunea are o valoare nominală de 7 milioane lei. Aceasta cuprinde 70.000 de obligațiuni cu o maturitate de trei ani și o valoare nominală de 100 lei/ obligațiune. Obligațiunile au fost emise în noiembrie 2020 și au o dobândă fixă de 8,75% p.a., plătibilă semestrial.

Emisiune obligaţiuni iHUNT. Ce spune preşedintele BVB?

„Ne bucurăm să vedem că iHunt își îndeplinește promisiunea din ziua listării, de a utiliza mecanismele pieței de capital pentru atragerea finanțării, fiind, totodată, un exemplu pentru alte companii românești. Această emisiune de obligațiuni și runda de finanțare încheiată la finalul lunii ianuarie de iHunt dovedesc că investitorii de la BVB sunt atenți la oportunitățile de investiție și sunt dispuși să investească în companiile cu perspective de dezvoltare. De asemenea, evoluția acțiunilor iHunt la BVB și rundele de finanțare derulate, una dintre companiile finaliste ale programului Made în România derulat de BVB, ne întăresc convingerea că acest program este o bună rampă de lansare în lumea investițională pentru companiile românești”, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București.

Emisiune obligaţiuni iHUNT. Plasament privat

Compania a derulat la finalul lunii octombrie un plasament privat pentru vânzare de obligațiuni, intermediat de SSIF TradeVille. Investitorii au plasat ordine de subscriere în valoare de peste 10 milioane lei, față de valoarea vizată de iHunt, de 7 milioane lei. Obligațiunile au fost emise la începutul lunii noiembrie și au fost alocate unui număr de 63 de investitori de retail.

„iHunt este prima societate finalistă a programului Made în România derulat de BVB care a reușit cu succes să se listeze pe piața AeRO. Prin intermediul programului Made în România și a workshop-urilor derulate de BVB, iHunt a conștientizat posibilitatea unor finanțări și creșteri accelerate pe care le-a aplicat ulterior. După listarea societății în 2019 și confirmarea strategiei de creștere puternică în 2020 cu rezultate excelente, iHunt încheie, în mod anticipat, cu o ofertă suprasubscrisă cu 45%, un prim plasament privat de obligațiuni corporative, pe care, împreună cu BVB le putem lista cu simbolul HUNT23. Încrederea investitorilor ne onorează, dar în același timp ne obligă la performanță și dezvoltare rapidă a brandului iHunt”, a afirmat Cezar Stroe, fondatorul și Directorul General al iHunt.

Emisiune obligaţiuni iHUNT.  Capitalizare

iHunt Technology Import Export și-a început activitatea în anul 2015, ca importator direct de telefoane mobile și accesorii din China, cu doi angajați și cu un capital social de 200 lei. Societatea s-a dezvoltat rapid. În iulie 2019 s-a listat pe piața AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzacționare al BVB. La finalul primei zile de tranzacționate pe AeRO, iHunt avea o capitalizare de 12,2 milioane lei. În prezent, societatea are o capitalizare de 70,5 milioane lei.

Societatea este finalistă a ediției 2019 a programului Made în România: Liga BVB.

Magazin online

iHunt vinde produsele atât prin intermediul magazinului online ihunt.ro, cât și prin peste 200 de magazine fizice ”iHunt-Partener”.

Pe lângă oferta de produse sub brandul propriu, iHunt comercializează și produse din portofoliul altor producători din China.

Ponderea telefoanelor mobile marca iHunt în volumul total al vânzărilor de telefoane a crescut în ritm accelerat în fiecare an, de la 44% în 2018, la 85% în 2019 și peste 95% în primul semestru al anului 2020.

Emisiune obligaţiuni iHUNT. Cifră de afaceri

Dacă în anul înființării, iHunt a înregistrat o cifră de afaceri de 2,4 milioane lei, aceasta a crescut constant. Pentru primele nouă luni din 2020, societatea a consemnat o cifră de afaceri de 26,6 milioane lei. Rezultatul este mai mare cu 62% față de perioada similară din 2019. La finalul primelor nouă luni din 2020, iHunt a raportat un profit peste 3,8 milioane lei.

Citeşte şi Cooperativa Ţara Mea începe să exporte produse româneşti