Slide

Logistică

EUROPRIM GROUP, servicii complete de transport

01.02.2020

Grupul este, în acest moment, unul dintre liderii regionali în logistica de calitate din zona Europei Centrale și de Est. EUROPRIM GROUP reprezintă unul dintre liderii regionali în logistica de calitate din zona Europei Centrale și de Est, care oferă clienților săi, încă de la înființare, din anul 2004, servicii complete de transport, astfel încât să poată satisface toate cerințele logistice ale acestora. Principalele servicii oferite fac parte din categoria serviciilor de transport de marfă rutier, maritim și aerian.

Transportul național și internațional rutier acoperă întregul teritoriu al României și al Europei și se efectuează în regim de camion complet, dar și grupaj de marfă, pe camioane specializate pentru orice tip de produs.

La cererea clienților, EUROPRIM GROUP se ocupă și de transportul mărfurilor periculoase (ADR), atât în regim de camion complet, cât și transport grupaj. De asemenea, sunt organizate transporturi internaționale agabaritice, compania oferind în plus soluții complete pentru efectuarea acestora în cele mai sigure condiții, oriunde în lume.

Pentru a asigura rapiditate maximă de livrare a mărfurilor, EUROPRIM asigură clienților săi varianta de transport cargo aerian, având legături, prin cele mai mari noduri aeriene, cu majoritatea aeroporturilor din lume

Transportul maritim de marfă containerizat se realizează în sistemul full container load (FCL) – container încărcat pentru un singur destinatar – cu toate tipurile de container, 20′ și 40′, standard-universale, open-top, high cube, flat rack, platforme, frigorifice-reefer, tank containere sau transport în regim de grupaj – less container load (LCL).

Servicii conexe de manipulare marfă și depozitare

Din 2011, EUROPRIM GROUP dispune și de un depozit cu o capacitate de stocare indoors a mărfurilor de 2.500 mp, situat în zona liberă Agigea, în incinta portului maritim.

„Putem oferi clienților noștri servicii de depozitare și manipulare marfă la standarde europene. Depozitul este administrat de personal calificat, care operează cu utilaje ce pot ridica atât paleți, mărfuri generale, cât și piese agabaritice, țevi sau butoaie. Monitorizarea mărfurilor aflate în cadrul depozitului este asigurată de un sistem complex de camere de luat vederi care poate surprinde în cel mai mic detaliu, atât activitatea din cadrul depozitului, cât și imagini din afara lui”, ne-a declarat Dl. Bogdan Spiridon, CEO EUROPRIM GROUP.

Paza și protecția depozitului sunt asigurate de o firmă specializată care activează în cadrul portului Agigea, cu o echipă de intervenție extrem de promptă, de o înaltă calificare.

EUROPRIM GROUP dispune și de un depozit cu o capacitate de stocare indoors a mărfurilor de 2.500 mp, situat în zona liberă Agigea

Compania oferă și serviciul de survey autorizat marfă (inspecție cargo) în cazurile în care se dorește inventarierea, constatarea stării fizice sau detalierea cantității mărfurilor primite, pe baza căreia se emite un certificat de inspecție autorizat care detaliază în amănunt problemele identificate. La cerere, se pot oferi servicii de asigurări suplimentare cargo prin brokeri de asigurări recunoscuți la nivel internațional.

Servicii de comisionare vamală corecte și complete

Angajații companiei sunt extrem de bine instruiți în ceea ce privește serviciile de consultanță și reprezentare în vamă, stabilind cât mai corect încadrările vamale ale mărfurilor și întocmind declarațiile vamale de import, export sau tranzit vamal.

Ca un serviciu suplimentar, EUROPRIM GROUP poate dispune plata taxelor vamale în contul vămii, la ordinul clientului, pentru a fluidiza fluxul vamal și a elibera mărfurile în cel mai scurt timp posibil.

Marfa poate fi preluată în vederea exportului din orice localitate din țară sau, în cazul importului, livrată la ușa depozitului clientului, cu riscuri minime în ceea ce privește siguranța transportului.

În momentul de față, compania deține 8 puncte de lucru în țară (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Arad, Constanța și Craiova) și 2 în afara granițelor țării (Chișinău și Varna)

În urma unui proces de audit care a analizat indicatorii financiar-contabili ai companiei EUROPRIM, reprezentanții firmei Creditinfo Romania au acordat companiei certificatul “Strongest in Romania”, care atestă stabilitatea financiară și apartenența la o elită a profesioniștilor în logistica de calitate, în condițiile în care doar 1,18% din firmele românești cu domeniul de activitate „Transporturi maritime și costiere de marfă” pot fi încadrate în această categorie.

„Acest certificat ne onorează și ne stimulează să continuăm și pe viitor furnizarea de servicii de transport și logistică de calitate, atât clienților noștri tradiționali, cât și agenților din toată lumea, cărora le mulțumim pentru colaborarea din ultimii ani”, precizează CEO-ul companiei.

Consolidarea profesională continuă a angajaților

EUROPRIM a înțeles încă de la început că o poziție puternică pe piața transporturilor nu poate fi obținută decât prin consolidarea profesională continuă a angajaților. Compania își dorește să creeze un mediu de afaceri bazat pe încredere și onestitate, în care diferențele de opinie sunt respectate și în care se acordă atenție problemelor celor din jur.

„Apreciem diversitatea ideilor, avem încredere unii în ceilalți și valorificăm cunoștințele fiecăruia și experiența acumulată în domeniul transporturilor internaționale de mărfuri”, afirmă reprezentantul companiei.

Pentru a permite o creștere și o dezvoltare armonioasă continuă, compania investește în permanență atât în inovații din domeniu, cât și în personalul angajat

La nivel de grup, echipa este formată din circa 90 de angajați. Atunci când vine însă vorba de provocări, cea mai mare provocare a anului în curs și a celor care vor urma este reprezentată de deficitul de specialiști și retenția celor angajați deja.

Dornici de a fi mereu la curent cu cele mai noi tendințe din domeniu, dar și pentru a putea implementa cele mai inovatoare strategii, compania participă la cele mai importante târguri și evenimente, atât în țară, cât și în străinătate.

Rezultatele companiei, o reflectare a muncii depuse de fiecare angajat în parte

„În general, rezultatele unei afaceri sunt oglinda angajaților, în special a modului în care aceștia lucrează pentru companie. Nu poți aplica strategii și să te aștepți ca angajații să fie productivi imediat. Este nevoie de timp pentru a înțelege nevoile angajaților și pentru a crea o echipă puternică. Suntem foarte atenți, atât în procesul de selecție, cât și la fidelizarea specialiștilor pe care îi avem în companie”, explică Dl. Spiridon.

Modalitățile de fidelizare ale angajaților folosite au în vedere crearea unui mod pozitiv de lucru, misiunea angajatorului fiind aceea de a îi face pe oameni să se întoarcă în fiecare dimineață cu entuziasm la locul de muncă.

Recunoașterea meritelor și încurajarea permanentă pentru a obține rezultate mai bune reprezintă cea mai bună cale către retenția celor mai buni angajați

Din punctul de vedere al angajatorului, recompensarea angajaților poate consta în gesturi mici, dar cu un efect de durată. Din perspectiva companiei, cei mai buni angajați dintr-o companie au idei, iar acest lucru ar trebui să fie principalul motiv pentru a-i păstra. Oamenii vor să simtă că ideile și sugestiile lor sunt luate în calcul și că, folosindu-le, managementul companiei a obținut succes. Oamenii vor să li se dea responsabilități, pentru că doar atunci simt că au putere de decizie și, prin urmare, vor face tot posibilul să ducă la bun sfârșit ceea ce au de făcut, cu rezultate extraordinare.

Accentul pe oameni

EUROPRIM GROUP prețuiește foarte mult oamenii, pe care îi consideră cea mai importantă resursă. În permanență interesați să se implice și să sprijine asociațiile care desfășoară campanii pentru copiii cu posibilități materiale reduse, dar și proiecte pentru educație, pentru sprijinirea și alinarea bătrânilor și bolnavilor sau protecția mediului înconjurător, reprezentanții companiei și angajații au participat ca voluntari la astfel de activități, ultima fiind o strângere de cadouri de Crăciun pentru copiii săraci din două zone defavorizate de la marginea orașelor București și Cluj-Napoca.

În ultimii ani, compania a cunoscut o evoluție extrem de favorabilă, grație investițiilor realizate în infrastructura operațională a grupului, experienței complexe a echipei, dar și culturii organizaționale competitive

Toate acestea au contribuit, alături de parteneriatele strategice și obținerea a numeroase acreditări la satisfacerea nevoilor clienților și creșterea progresivă a portofoliului de clienți, astfel încât, în acest moment, EUROPRIM GROUP se poate mândri cu poziția de lider regional în logistica de calitate din zona Europei Centrale și de Est. În ceea ce privește rezultatele financiare, compania a raportat pentru anul 2018 o cifră de afaceri de 17.000.000 de euro, cu 20% mai mare decât în 2017. Pentru 2019, estimarea vizează de asemenea o creștere de circa 20-25%.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/international-alexander-cel-mai-performant-operator-de-transport-si-logistica/