EUROSPORT DHS promovează de 20 de ani un stil de viață sănătos

01.05.2020

Compania încurajează orice activitate care presupune mișcarea în aer liber, conduita rutieră preventivă și protecția mediului. EUROSPORT DHS, cel mai mare producător de biciclete din Sud-Estul Europei, a înregistrat o evoluție deosebit de favorabilă în ultimii ani, ajungând la o cifră de afaceri de 60 milioane de euro. În același timp, a realizat și investiții de 25 de milioane de euro la Deva, numărând în prezent nu mai puțin de 500 de dealeri în 24 de țări din Europa.

Ultimii ani din evoluția companiei au fost ani cu multe reușite, schimbări, dar și cu multe provocări. Una dintre aceste schimbări a fost reprezentată de preluarea funcției de conducere în companie de către Yang Tianqi, fiul dl. Niu Guanghui, în septembrie 2019.

Conform reprezentanților companiei, în prezent, pentru a putea răspunde cerințelor pieței, producția are nevoie permanentă de retehnologizare și dezvoltare. Acesta este motivul pentru care EUROSPORT DHS a pus un accent sporit pe centrarea roților de biciclete și a achiziționat roboți specializați, în condițiile în care modernizarea utilajelor, retehnologizarea fluxului de lucru și manipularea mărfurilor sunt esențiale pentru acest domeniu de activitate.

„Societatea-mamă”, Eurosport DHS, la acest moment este doar producătoare de biciclete și nu mai operează partea de distribuție

DHS Bike Parts, distribuitor al mărcilor DHS, Devron, Kreativ și Venture, a fuzionat anul acesta cu AfiSport. Ca urmare a acestei acțiuni, DHS, cel mai mare producător și distribuitor de biciclete din România, își face intrarea în sectorul comerțului electronic prin preluarea operațiunilor diviziei online AfiSport, unul dintre cei mai importanți jucători din mediul online românesc în comercializarea de biciclete, componente și piese, accesorii și componente de ciclism.

„Scopul acestei fuziuni a fost de a răspunde cererii de pe piața bicicletelor cu un număr cât mai mare de produse oferite clienților, la un preț cât mai avantajos. În 2020, toate activitățile derulate în mediul online prin intermediul platformei afisport.ro reprezintă activități comerciale ale DHS Bike Parts”, ne-a declarat Dl. Yang Tianqi, CEO EUROSPORT DHS.

Aria de distribuție a DHSBABY și LINK FIT SPORT

DHSBABY importă și distribuie de peste 10 ani produse pentru bebeluși și copii cu vârsta cuprinsă între 0 și 4 ani. În prezent, compania are în portofoliu peste 100 de produse unice. DHSBABY este prezentă pe piața de puericultură prin brandul propriu Coccolle, cât și prin distribuția brandului german premium GB.

Pentru a se alinia la tendințele pieței, DHSBABY a construit o platformă de vânzări personalizată care permite automatizarea proceselor și eficientizarea livrărilor. Astfel, produsele Coccolle și GB pot fi achiziționate atât de pe site-ul producătorului, cât și de la numeroșii revânzători din retail sau online.

Brandurile de puericultură ale DHSBABY se vând în prezent în 10 țări europene, 3 dintre acestea fiind francize sub brandul-umbrelă Smart Baby

LINK FIT SPORT este compania care a preluat și dezvoltat comercializarea produselor de fitness, dar și cele destinate mobilității urbane, atât pentru copii, cât și pentru adulți. LINK FIT SPORT deține în prezent un bogat portofoliu de dealeri și o vizibilitate destul de mare în comerțul online, produsele fiind prezente pe toate platformele top 10 în e-commerce. Pe viitor, compania vizează zona de fitness profesional, punând la dispoziție potențialilor clienți atât articole de cea mai nouă generație, cât și sisteme/concepte de finanțare pentru micii întreprinzători care doresc să acceseze această zonă.

EUROSPORT DHS, 20 de ani de la înființare

Compania a aniversat recent 20 de ani de activitate împreună cu întreaga familie DHS, alături de parteneri, prieteni și colaboratori. Momentul a fost marcat de o mică petrecere dată de către conducerea companiei, dl. Niu Guanghui, soția acestuia, dna. Yang Xi și fiul acestora, Yang Tianqi. „Un vis s-a împlinit! Se naște un alt vis!” Acesta este motto-ul sub care DHS și-a sărbătorit cele două veacuri de existență. În cadrul acestui eveniment, au fost premiați cei mai fideli angajați, care și-au adus un aport important la dezvoltarea companiei.

Experiența acumulată de-a lungul celor 20 de ani și competențele tehnologice au permis lansarea mărcii premium proprii Devron și a primelor e-bike-uri proprii sub această marcă.

Astăzi, compania produce în total peste 1.000 de biciclete pe zi. 90% din biciclete sunt e-bike-uri, iar din acestea majoritatea pleacă la export

Evoluția brandurilor proprii ale EUROSPORT DHS este mai consistentă în piața europeană, în special dacă privim Devron, compania participând la toate târgurile europene de profil pentru a-și întări poziția din piață.

Pentru acest brand s-au alocat cele mai multe resurse pentru cercetare și dezvoltare, în special în segmentul bicicletelor electrice. Doar în acest segment compania oferă peste 20 de modele distincte, cu prețuri începând de la 2.000 de lei și până la peste 9.000 de lei, în cazul celor mai bine echipate.

În ceea ce privește celelalte două branduri, DHS și Kreativ, acestea au rămas în continuare gândite pentru piața de consum, acolo unde selecția consumatorului este în mare parte influențată de prețul produsului.

„Clientul este din ce în ce mai informat și are mai multe surse de unde poate cumpăra, iar acest lucru reprezintă pentru noi atât o satisfacție, cât și o permanentă provocare”, afirmă Dl. Tianqi.

Deschiderea către folosirea bicicletelor electrice

În România, oamenii se mișcă într-un ritm record în zonele urbane. Traficul motorizat și stilul dominat de autoturisme afectează zonele urbane și sănătatea cetățenilor. Orașele au nevoie de soluții rapide și fiabile, bicicleta devenind astfel o metodă accesibilă, eficientă, ecologică și sănătoasă de transport în orașe. Cea mai mare provocare a acestui domeniu este însă lipsa infrastructurii pentru biciclete.

Planificarea unui oraș pentru biciclete necesită cunoștințe și experiență în domeniul infrastructurii, a comunicațiilor și a transportului public, astfel încât bicicleta să devină o opțiune viabilă de mobilitate zilnică.

Salonul Bicicletei este singurul eveniment cu specific expozițional de nivel național din segmentul ciclist. La ultimele ediții, EUROSPORT DHS a fost prezentă alături de marea majoritate a producătorilor și importatorilor de biciclete din România. Au fost prezentate cele mai noi modele și cele mai noi tehnologii din brandul Devron, biciclete electrice de oraș și de munte, biciclete cu cadre de carbon, dar și biciclete clasice de oraș sau mai nou biciclete hibryd, un mix între două sau mai multe categorii de biciclete. Ca de fiecare dată, în cadrul Salonului a fost organizat și unul din cele mai populare concursuri Devron One Minute Challenge, o competiție provocatoare, scopul fiind să pedalezi pe bicicleta montată pe un home trainer, cea mai mare distanță în timp de un minut.

Planurile de viitor ale EUROSPORT DHS

Deși fabrica în sine este o mare investiție pentru companie, în continuare EUROSPORT DHS  are mari planuri de viitor. În perioada următoare, programul de investiții vizează deschiderea unui nou depozit, în timp ce alte proiecte vizează dezvoltarea investițiilor începute până acum.

DHS a crezut de la început în oameni, iar în prezent, numărul angajaților companiei este de peste 300, calificarea acestora fiind diferențiată în funcție de activitatea desfășurată.

Dacă ar fi să ne rezumăm la două cuvinte care să caracterizeze cultura organizațională a EUROSPORT DHS, acestea ar fi: „corect” și „familie”

În cei 20 de ani de experiență, prin abordarea antreprenorială de familie, DHS a știut să atragă oameni de valoare, cu principii puternice, construind o cultură a performanței prin colaborare.

Proiecte de responsabilitate socială

Pe planul implicării sociale, compania este implicată în multe proiecte cum ar fi Dezvoltarea învățământului dual din Deva – proiect în parteneriat cu Ministerul Educației, încheiat cu Liceul Tehnologic „Transilvania” din Deva. După finalizarea studiilor, elevilor li se oferă posibilitatea de a se angaja în cadrul companiei;

Un alt proiect este cel de Educație rutieră și îndemânare pe biciclete – CUPA DHS, care a sărbătorit în acest an a X-a ediție. Pe lângă acestea, compania se implică și în Susținerea ciclismului de performanță în România, prin parteneriatul cu Universitatea de Vest Timișoara, un proiect important și de suflet în susținerea echipei de ciclism Devron West Cycling Team, echipa formată din cicliști cu numeroase titluri naționale și care fac parte din lotul național de ciclism al României. Bicicletele de concurs au fost proiectate și dezvoltate în fabrica EUROSPORT DHS, și sunt de același nivel tehnic cu cele folosite de loturile marilor echipe mondiale.

Un proiect important este parteneriatul cu Universitatea de Vest Timișoara (UVT) în susținerea echipei de ciclism Devron West Cycling Team, echipa formată din cicliști care fac parte din lotul național de ciclism al României

În plus, EUROSPORT DHS susține ciclismul amator, în familie, chiar și pentru cei cu probleme de sănătate: „Da și eu pot”. În plus, s-a implicat în promovarea țării noastre pe bicicletă prin proiectul „Biciclism prin România”, alături de actori ca Alexandru Pop alias Văru Sandel și Alin Panc, s-a implicat în proiecte artistice prin filmul „Pup-o, mă!” sau proiecte de artă și cultură Arta și pictură, alături cu Inter Art Aiud.

În cadrul comunității, compania s-a implicat și în proiecte sociale pentru copiii nevoiași, în colaborare cu „Grădinița Micii Aricei – Trifești”, a promovat mișcarea, indiferent de sport, prin proiectul „China cea de taină”, lansarea de carte a doamnei Maria Almășan, atât în România, alături de doamna Ambasador a Chinei, cât și la Beijing, unde a promovat un stil de viață sănătos, prin proiectul TV „Caravana Națiunii”.

Societatea este prezentă, implicată și promovează orice activitate care presupune mișcarea în aer liber, conduita rutieră preventivă și protecția mediului, consecvenți în promovarea unui stil de viață sănătos.

EUROSPORT DHS se adaptează contextului actual

În condițiile actualei pandemii, compania a implementat de urgență o serie de măsuri menite să limiteze la maximum răspândirea infecției în rândul angajaților și colaboratorilor, asigurându-și în același timp stocuri de materie primă necesară continuării producției în vederea livrării produselor către clienți.

Cele mai importante măsuri au vizat posibilitatea de a desfășura munca la domiciliu, instituirea perioadei de autoizolare pentru cei care se reîntorc din țările afectate, limitarea accesului în cadrul societății a persoanelor străine, instituirea de măsuri de distanțare socială

O atenție specială a fost acordată curierilor și conducătorilor auto, care au fost obligați să poarte măști de protecție, să aplice măsuri de igienă corespunzătoare și să limiteze contactul cu angajații societății.

„Luăm ameninţarea COVID-19 foarte în serios, atât din punct de vedere uman, cât şi din perspectivă de business. Societatea noastră este conştientă de perioada extrem de dificilă pe care economia multor ţări va trebui să o traverseze în perioada următoare. Punem siguranţa angajaţilor noştri pe primul loc. De aceea, am implementat alternativa muncii de acasă pentru toţi cei al căror loc de muncă îl permite. Pentru cei a căror prezenţă este absolut necesară (personalul direct productiv), asigurăm echipament de siguranţă, dezinfectant, informări periodice şi urmărim să implementăm toate măsurile întreprinse la nivel național. Am actualizat toate procesele şi procedurile necesare. Am adaptat procesul de luare a deciziilor pentru a ne asigura că răspundem în cel mai scurt timp solicitărilor, pentru că responsabilitatea noastră este, pe lângă prevenirea contaminării oamenilor, să menţinem compania operaţională”, explică Dl Tianqi.

Totodată, compania subliniază necesitatea existenței unei colaborări de excepție în aceste momente, având în vedere faptul că atât furnizorii, clienții, cât și partenerii de afaceri vor fi afectați de această criză, într-o mai mare sau mai mică măsură.

În consecință, trebuie acționat cu responsabilitate sporită şi prudenţă în toate situaţiile, pentru a păstra abilitatea de a oferi produse clienţilor şi pentru a putea răspunde solicitărilor din partea furnizorilor şi partenerilor. CEO-ul EUROEPORT DHS este de părere că, după ce toate aceste evenimente vor deveni trecut, relaţiile comerciale vor reveni la normal și vor fi reluate discuţiile cu fiecare partener în parte pentru a restabili normalitatea, pentru a întreprinde măsurile potrivite şi diminua consecinţele produse.

„Piața de biciclete ne determină să fim atenți, flexibili, prudenți, să fim agili și să ne adaptăm, calități care în 2019 ne-au ajutat să înregistrăm o cifră de afaceri considerabilă”, a declarat, în încheiere, Dl. Yang Tianqi, CEO EUROSPORT DHS.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/eurosport-dhs-cel-mai-mare-producator-de-biciclete-din-sud-estul-europei/

Citiți și despre: