Evenimentul Smart Marketing

Evenimentul Smart Marketing are loc pe 11 octombrie

18.09.2018

Evenimentul Smart Marketing va avea loc pe 11 octombrie. Printre invitaţii speciali ai evenimentului se numără Jaap Kalma, fostul director de brand al Ferrari și AC Milan şi Samuel Scott, Global Marketing Speaker și Columnist la The Drum.

Evenimentul Smart Marketing. Conferinţa va încerca să răspundă la următoarele întrebări:

  • Ce apreciază cel mai mult consumatorii la un brand?
  • Cum se raportează aceștia la nivel personal față de un brand?
  • Ce pot face specialiștii în marketing pentru a le câștiga atenția şi loialitatea?

Evenimentul este organizat de BusinessMark. Cea de-a patra ediţie a Smart Marketing va oferi abordări orientate către valori, angajament, responsabilitate. De asemenea, conferinţa va dezbate şi modurile prin care se pot crea branduri puternice, ”true to themselves”.

Evenimentul are loc pe data de 11 octombrie 2018, la Hotel Radisson Blu din Capitală.

Smart Marketing cuprinde două sesiuni. Acestea vor fi urmate de un seminar susținut de unul dintre invitații speciali ai evenimentului Jaap Kalma. Acesta va oferi din know-how-ul său şi va conduce invitaţii într-o călătorie instructivă, cu scopul de a înțelege efortul imens de care este nevoie în realitate pentru a construi și gestiona un super brand.

De asemenea, cel de-al al doilea invitat special, Samuel Scott, va vorbi despre experiența sa de jurnalist, consultant și director de marketing în domeniul high-tech.

Evenimentul Smart Marketing. Lista completă cu speakerii evenimentului:

  • GABRIEL EREMIA, Digital Marketing Manager – Arctic, Beko, Grundig;
  • IULIA NICULAE, Marketing Manager – Federaţia Română de Fotbal;
  • IONUŢ BELET, Brand Manager Nike&Converse – FF Group;
  • ANCA CĂLUGĂRIŢOIU, Brand Manager Ursus – Ursus Breweries;
  • OANA PASCU, Owner – Complice 4Joy;
  • MIHNEA GHILDUȘ, Ph.D product designer, founder of Dizainar.ro, Creative Director – DZNR Studio;
  • CODRIN ALEXIANU, Public Relations Manager – Merlin’s Beverages.

Evenimentul Smart Marketing. Temele abordate:

  • Brand-fueled movements. Branduri inovatoare care au consolidat schimbări în comportamentul consumatorului
  • ”See-through” brands. De ce este important ca brandurile de succes să mizeze pe transparență și onestitate în relația cu consumatorii?
  • Între strategia de branding și activitățile de marketing. Coerența personalității unui brand în ochii consumatorului
  • From forgettable to memorable. Care este cheia succesului din spatele brandurilor memorabile?
  • Brand identity vs. Brand personality ca elemente esențiale în definirea brandului. Care este „inima” și care este „creierul”?
  • Prove your values fast and decisive. A fi cel mai bun nu este întotdeauna suficient. Tips and tricks pentru evidențierea particularităților în lupta contra competitorilor
  • Bid farewell to Brand Missions. Tranziția de la brand missions la manifesto.
  • The glitter effect. Importanța autenticității în relația cu consumatorii. Pericolul formelor fără fond în marketing
  • The burning passion and personality. Cum folosești pasiunea în sprijinul misiunii brandului și riscul calibrării greșite
  • It’s a question of trust. Choose your vows with value. Promisiunile îndeplinite ca bază a încrederii consumatorilor.
  • Choose your fights. Pentru ce militează brandul tău și ce spune acest lucru despre personalitatea sa?

Înscrierea la eveniment se face online, pe site-ul BusinessMark.

Citeşte şi OPERATIONAL HR, un eveniment BusinessMark despre tendințele în resurse umane

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Evenimentul Smart Marketing are loc pe 11 octombrie

  1. Pingback: Revista presei - stiri afaceri - Evenimentul Smart Marketing are loc pe 11 octombrie

Comentariile nu sunt permise.