Compania evoMAG a investit 100.000 de euro în amenajarea unui nou sediu şi showroom, a anunţat retailerul, într-un comunicat de presă. Noul sediu reprezintă prima măsură dintr-un lanţ de investiţii care presupune deschiderea de noi spaţii comericale în ţară, începând de anul viitor.
„Creşterea permanentă a companiei din ultimii ani a impus această măsură şi a venit momentul să trecem la nivelul următor. Avem de partea noastră o echipă tânără, de oameni bine pregătiţi, un showroom de 200 de metri pătraţi, de aproape 3 ori mai mare decât cel anterior şi un depozit de 1.000 de metri pătraţi, de 5 ori mai mare decât cel vechi”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.ro, în comunicatul de presă citat.
Potrivit reprezentanţilor companiei, cifra de afaceri a evoMAG va ajunge la 15 milioane de euro în 2013, în creştere cu aproximativ 30%, mult peste nivelul pieţei locale de comerţ electronic, care s-a majorat doar cu 10 – 15% în acest an.
În ceea ce priveşte anul 2014, evoMAG va deschide noi spaţii comerciale în ţară şi estimează o creştere a vânzărilor cel puţin similară cu cea din acest an.
Noul spaţiu comercial va permite expunerea mai multor produse, iar amplasarea acestuia permite atragerea unui număr mai mare de clienţi. Astfel, dacă la vechiul sediu treceau pragul showroomului aproximativ 10.000 de vizitatori în fiecare lună, la noua adresă compania se aşteaptă la o dublare a traficului de clienţi în primul an de la deschidere.
În prezent, aproximativ 11% din totalul vânzărilor evoMAG sunt realizate direct în showroom.
„Ne aşteptăm ca într-un an de zile această pondere să urce la 15%. În plus, spaţiul mai mare de depozitare ne va permite dublarea stocului de produse în următoarele şase luni de zile. De asemenea, existenţa produselor în stocul magazinului, ne permite să avem un timp de răspuns mai mic şi, prin urmare, să livram produsele mai repede către clienţi”, a mai spus Mihai Pătraşcu.
evoMAG.ro este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online are disponibile la vânzare un număr de peste 120.000 de produse. Compania a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 11,5 milioane de euro.