fabrica de ulei argus

Fabrica de ulei Argus, 70 de ani de activitate. Principalele realizări ale companiei

18.09.2018

Fabrica de ulei Argus sărbătoreşte 70 de ani de la înfiinţare. În toată această perioadă, compania a reuşit să devină un brand românesc extrem de cunoscut. Istoria fabricii Argus începe în anul 1948. Unitatea reprezintă una dintresocietăţile reprezentative din ţara noastră în sectorul prelucrării seminţelor oleaginoase. Încă de acum 70 de ani, compania a oferit produse de calitate, recunoscute pe plan naţional. Este vorba de uleiuri care se bucură de aprecierea susţinută a consumatorilor.

Fabrica de ulei Argus. Listarea la Bursă

Fabrica de ulei Argus s-a listat la Bursa de Valori Bucureşti, în anul 2002.

Compania oferă un model de afaceri de succes integral românesc.

Argus a reuşit să treacă proba timpului, înregistrând creşteri şi o evoluţie bună, cultivând tradiţia românească în fabricarea uleiului.

De asemenea, Argus s-a consolidat ca brand românesc de renume, care poate concura cu produse similare europene.

Această aniversare reconfirmă valoarea producătorilor români şi încrederea investitorilor în companiile autohtone.

Fabrica de ulei Argus. Ce spun reprezentanţii producătorului?

“Argus S.A. este un brand românesc, printre puţinele care au supravieţuit în timp şi, ca atare, pentru noi este o datorie de onoare să ducem acest nume mai departe. Scopul nostru prioritar, asumat, este acela ca produsele şi serviciile noastre să satisfacă nevoile clienţilor, să fie sigure pentru sănătatea lor, rămânând atenţi în acelaşi timp la protejarea mediului înconjurător”, a declarat Niculescu Emilian, director general Argus.

Conform acestuia, având un acţionariat puternic – SIF Oltenia, compania duce tradiţia mai departe, având o abordare modernă.

În plus, strategia companiei este adaptată atât cerinţelor din piaţa internă, cât şi externă.

„Portofoliul contractelor de vânzare, atât pe plan naţional, cât şi internaţional, acoperă şi anul 2019, fapt ce confirmă trendul ascendent al companiei atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât şi în obţinerea unor rezultate economico – financiare pozitive”, a completat Niculescu Emilian.

Fabrica de ulei Argus. Etapele dezvoltării

În toţi aceşti 70 de ani de activitate, Argus a trecut prin diverse etape de dezvoltare.

Fabrica de ulei Argus a fost lansată în 1943 sub denumirea S.A.R. ARGUS. Acesta este o societate privată, cu capital românesc. După aceea, în anul 1948, compania a fost naţionalizată. Tot atunci a avut loc şi schimbarea denumirii în „Întreprinderea de Ulei Constanţa”.

Fabrica a funcţionat sub acest nume până la căderea regimului comunist.

În anul 1968 a fost demarată o investiţie pentru construirea unei fabrici moderne. Capacitatea de producţie era una destul de ridicată.

Cele două fabrici au funcţionat împreună pâna în 1980. Atunci vechea unitate de producţie a fost dezafectată.

După anul 1990, fabrica a revenit la vechiul nume: Argus.

În perioada 1994 – 1996 a avut loc procesul de privatizare al societăţii. Argus a devenit o companie publică, cu capital integral privat.

„De la constituirea sa în societate comercială şi până în prezent, Argus a investit permanent în modernizarea şi retehnologizarea liniilor de îmbuteliere, dar şi a rafinăriei, dorind să menţină standardul ridicat al produselor, dar şi să updateze sistemele la un nivel superior şi competitiv, astfel încât uleiurile produse să îşi menţină locul în preferinţele consumatorilor”, mai spun reprezentaţii companiei.

În prezent, Argus este o companie cu tradiţie în România. Fabrica de ulei Argus a dobândit recunoaştere şi în alte ţări, nu doar în România.

Citeşte şi Ce specii de peşte preferă românii? Alfredo Seafood: Vânzările, în creştere

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Fabrica de ulei Argus, 70 de ani de activitate. Principalele realizări ale companiei

  1. Pingback: Piata produselor BIO din Romania | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.