Fashion Days

Fashion Days anunță o decizie importantă!

04.06.2019

Fashion Days a anunțat că se alătură rețelei de performance marketing 2Performant. Compania estimează pentru primele șase luni, în urma acestei decizii, vânzări de 1 milion de euro. Astfel, începând cu iunie 2019, cel mai mare retailer online de modă din România, intră în portofoliul 2Performant, rețea de afilliate & influencer marketing cu activitate în Europa Centrală și de Est.

Reprezentanții celor două companii estimează vânzări online de aproximativ 1 milion de euro și un volum de peste 10.000 de tranzacții generate în primele șase luni de colaborare.

Fashion Days, campanii competitive dedicate afiliaților

Având peste 200 de branduri în portofoliu și o comandă online medie de 300 de lei, Fashion Days se relansează în cadrul 2Performant. Retailerul are planuri importante și campanii competitive dedicate afiliaților.

Ce spune conducerea Fashion Days?

„Marketingul afiliat este un touchpoint important în mixul nostru de marketing, de aceea este prezent în toate campaniile noastre – fie ele de brand sau de sales. Modul în care se consumă media astăzi ne arată că nu mai e suficient să fim puternici pe un singur canal – de exemplu, TV-ul – ci că este nevoie de un mix mult mai bine calculat și servit în momentele potrivite, prin care să adresăm atât publicul feminin, cât și pe cel masculin – care este în creștere. Avem în vedere toate aceste lucruri în colaborarea noastră cu rețeaua de afiliați din cadrul 2Performant, cu ajutorul cărora avem încredere că putem construi proiecte frumoase de acum înainte”, a declarat Corina Preoteasa, Head of Digital Marketing Fashion Days.

Categoriile cele mai profitabile la nivel de vânzări online sunt, conform Fashion Days:

  • încălțămintea (pantofi sport și sandale)
  • genți
  • ceasuri
  • rochii

Brandurile preferate de români

În ceea ce privește brandurile preferate de românii care cumpără de pe Fashion Days, acestea sunt:

  • Nike
  • Puma
  • Guess
  • Next
  • Pepe Jeans
  • Desigual
  • Converse
  • Diesel
  • New Balance
  • Fossil
  • Furla
  • Ted Baker

Ce spune conducerea 2Performant?

„Dată fiind anvergura Fashion Days pe piața din România, dar și volumele impresionante de trafic de care sunt capabili afiliații noștri specializați pe categoria de fashion, ne așteptăm ca acest parteneriat să reprezinte una dintre cele mai de succes lansări din istoria 2Performant. Având în vedere specificul marketingului afiliat – publicitate plătită doar pentru vânzările finalizate, printr-un comision procentual din valoarea tranzacțiilor – sunt convins că atât Fashion Days, cât și afiliații noștri actuali și viitori vor colabora profitabil și pe volume din ce în ce mai mari”, a completat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

Cumpărături online de 3,1 milioane de euro

În prima parte din 2019, românii au făcut cumpărături online în valoare de aproximativ 3,1 milioane de euro pe categoria de fashion. Nivelul este în creștere cu 24% față de perioada similară a anului anterior.

Potrivit datelor 2Performant valabile pentru lunile ianuarie–mai 2019, s-au efectuat nu mai puțin de 85.000 de tranzacții online pe categoria de fashion. Aceasta reprezintă și una dintre cele mai importante categorii din 2Performant, generând aproximativ 30% din totalul tranzacțiilor încheiate în rețeaua de marketing afiliat.

Coșul mediu de cumpărături

Coșul mediu de cumpărături online se ridică la valoarea de 180 de lei. În plus, se remarcă o creștere semnificativă a tranzacțiilor realizate pe mobile.

Românii preferă din ce în ce mai mult să cumpere de pe dispozitivele mobile – 68% din totalul tranzacțiilor fiind realizate astfel.

Citește și Paragona a deschis un campus pentru formarea medicilor care vor să lucreze în străinătate

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Ce reprezintă conceptul de marketing afiliat?Ce reprezintă conceptul de marketing afiliat? Profitshare și 2Performant sunt cele mai cunoscute programe de afiliere din România. În ultima vreme se tot vehiculează termenul de marketing afiliat, însă sunt puțini aceia care știu ce înseamnă acest lucru […]
  • eMAG preia retailerul  online Fashion DayseMAG preia retailerul online Fashion Days Retailerul eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days. În mai, compania va depune o solicitare către autoritațile de reglementare a concurenței privind preluarea controlului […]
  • Poşta Română aduce coletele Fashion Days în oficiile poştalePoşta Română aduce coletele Fashion Days în oficiile poştale Poşta Română a încheiat un parteneriat cu magazinul de fashion online - Fashion Days, prin care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ridica produsele comandate din unitatea poştală preferată, prin serviciul […]
  • Fashion Days are un nou manager generalFashion Days are un nou manager general Începând cu luna aprilie, Robert Berza ocupă funcţia de General Manager al Fashion Days pentru operațiunile din România, Bulgaria și Ungaria. Acesta va continua creșterea accelerată atât a Fashion Days, cât […]
  • S-a lansat Upgrade Group, primul grup de performance marketing din ţara noastrăS-a lansat Upgrade Group, primul grup de performance marketing din ţara noastră Companiile românești MoLoSo Agency și Sinaps Marketing au fondat Upgrade Group, primul grup de performance marketing de la noi din țară. Parteneriatul strategic a fost realizat pentru consolidarea poziției pe […]