Fashion House Pallady

Când se deschide Fashion House Pallady?

29.01.2021

Fashion House Pallady se deschide pe 25 martie 2021. Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunţă că pregătirile pentru deschiderea Fashion House Pallady au intrat în linie dreaptă, prima fază a proiectului fiind deja închiriată în proporţie de peste 70%. Celebrul brand de îmbrăcăminte, Puma, alături de alte nume renumite, precum Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s sau US Polo Assn, lucrează în prezent la amenajarea magazinelor din noul outlet center.

Fashion House Pallady. Investiţie de 25 milioane de euro

Complexul este situat la ieşirea pe autostrada A2 şi anunţă reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an.

Dezvoltat în urma unei investiţii totale de peste 25 de milioane de euro, Fashion House Pallady va deveni o destinaţie de smart shopping pe harta comercială a Bucureştiului. Proiectul de peste 12.000 mp. va fi dezvoltat în două etape şi va găzdui:

  • peste 60 de magazine
  • o zonă de joacă pentru copii
  • restaurante
  • aproximativ 300 de locuri de parcare

Fashion House Pallady este al şaptelea outlet dezvoltat de group în Europa Centrală şi de Est şi în Rusia. De asemenea, acesta este al doilea deschis în Bucureşti. Primul este situat în partea de vest a oraşului, în zona Militari, şi funcţionează din decembrie 2008.

Fashion House Pallady. Ce spune conducerea companiei?

„Noul nostru proiect emblematic reprezintă o investiţie importantă în România şi în economia locală, care demonstrează angajamentul nostru continuu faţă de potenţialul de creştere al pieţei locale de outlet. Istoria a arătat că businessul de tip outlet este sustenabil chiar şi în cele mai dificile perioade economice. În ciuda dificultăţilor apărute în 2020, am continuat lucrările de construcţie la Fashion House Pallady. Suntem încrezători că acest moment ne va aduce succes şi multe oportunităţi în viitor”, a declarat Brendon O’Reilly, director general al Grupul Fashion House.

Toate magazinele vor avea intrări separate, iar faţadele vor fi atent concepute pentru a oferi atmosfera Bucureştiului de altădată. Outletul este inspirat din arhitectura clasică românească a vechiului Bucureşti.

„Interesul pe care multe branduri renumite l-au manifestat faţă de noul nostru outlet este foarte încurajator. Retailerii văd în mod clar avantajele unei strategii ce include outletul în businessul lor, dar şi atractivitatea acestei oferte de a-şi spori rezultatele”, a declarat Cornelia Nicolae, director de operaţiuni retail al Grupului Fashion House în România.

Citeşte şi Legea salarizării 2021. Ministrul Muncii, decizie importantă

 

 

Citiți și despre: