FASHION HOUSE Pallady. A fost inaugurat cel de-al doilea centru outlet din București deţinut de FASHION HOUSE Group. Centrul vine în întâmpinarea cumpărătorilor cu reduceri zilnice de până la 70%, la branduri premium de fashion.
FASHION HOUSE Pallady. Branduri de renume
Cea mai nouă destinație de cumpărături aduce în regim de outlet mărci celebre la nivel mondial precum:
- Puma
- Killtec
- Tom Tailor
- Marc O’Polo
- United Colors of Benetton
- Lee Cooper
- Triumph
- Otter
- Sizeer
- Ecco
- Colin’s
- US Polo
Alte nume renumite vor fi disponibile în curând.
FASHION HOUSE Pallady este o destinație care se adresează întregii familii, prin spațiile de recreere pe care le integrează:
- o zonă de joacă pentru copii
- două restaurante
Un concept nou
Centrul comercial aduce un concept nou pe piață, cu galerii în aer liber și un design inspirat din arhitectura Belle Époque a Bucureștiului. Clienții se pot bucura de o experiență unică de cumpărături în spațiu deschis, într-o atmosferă boemă.
Pentru shopping în siguranță, centrul comercial acordă o atenție deosebită măsurilor de limitare a răspândirii SARS-CoV-2. Acestea includ afișaj privind respectarea distanțării sociale, sistem de monitorizare a numărului de vizitatori din magazine, dispensere cu gel dezinfectant, la care se adaugă igienizarea riguroasă a tuturor spațiilor.
FASHION HOUSE Pallady. Investiţie de 25 milioane de euro
Proiectul în valoare totală de 25 de milioane de euro reprezintă o investiție semnificativă a Grupului FASHION HOUSE în economia Capitalei, continuând povestea de succes a bine-cunoscutului outlet din zona de vest a orașului, FASHION HOUSE Militari, care de mai bine de un deceniu oferă clienților discounturi avantajoase zi de zi.
Inaugurarea marchează încheierea primei faze de dezvoltare a proiectului de 12.000 metri pătrați, ce va găzdui peste 60 de magazine, odată cu finalizarea sa în 2022.
FASHION HOUSE Pallady. „O experiență unică”
„Suntem încântați să deschidem în sfârșit porțile FASHION HOUSE Pallady. Inaugurarea de astăzi reprezintă un moment important pentru FASHION HOUSE Group. Noul nostru proiect din București este o destinație de lifestyle cu adevărat specială, care oferă zilnic reduceri substanțiale la un număr mare de branduri, dar și o experiență de cumpărături deosebită. Pe măsură ce vom reveni la noua normalitate, suntem încrezători că oferta de branduri de calitate combinată cu experiența unică pe care am creat-o la FASHION HOUSE Pallady vor atrage atât bucureștenii, cât și turiștii care își doresc smart shopping în deplină siguranță”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail, FASHION HOUSE în România.
Centrul este situat pe autostrada A2, km 15 (ieșirea Cernica), la 25 de minute de centrul orașului și la 45 de minute de Aeroportul Internațional Henri Coandă.
Citeşte şi Sportisimo a deschis un nou magazin în România