FashionUP anunță pentru campania Black Friday 2015 reduceri de până la 80%, timp de trei zile. Magazinul online dedicat segmentului fashion pregătește o campanie specială, începând cu 20 noiembrie. Sub numele “FashionUP/Price Down – Ținem prețurile sub toc”, retailerul va oferi clienților reduceri de până la 80%, iar în portofoliul dedicat marelui eveniment al promoțiilor vor fi incluse toate produsele magazinului.
Pentru această perioadă, magazinul estimează că vor fi înregistrate vânzări de aproximativ un milion de euro.
Oferta cuprinde şi colecţiile noi de haine, însă cei interesaţi pot căuta piese vestimentare şi din ediţiile anterioare. În funcție de preferinţe, clienţii vor găsi cu siguranță ceea ce caută, simplu și rapid. Mai mult, pe prima pagină a fashionup.ro vor fi afișate cele mai mari reduceri, devenind un hub prin intermediul căruia cumpărătorii se pot informa foarte ușor.
O altă surpriză pregătită clienţilor este aceea că, în perioada 17-19 noiembrie, magazinul va avea o campanie de teaser, iar cei care se vor înscrie vor primi un cod secret, care ulterior le va garanta întâietate la ofertele propriu-zise de Black Friday.
Printre produsele de sezon se numără ghetele, cizmele, gecile sau puloverele la prețuri mici.
Citiți și despre:
ZorileStore estimează o creştere de 30% a vânzărilor de Black Friday Magazinul ZorileStore a lansat astăzi portofoliul pentru Black Friday și pentru începutul sezonului de iarnă. Fiind un magazin care pune accent pe noutățile din domeniul fashion sport, anul acesta aduce în […]
Afaceri de 3 milioane euro pentru Oktal.ro, în primele 9 luni Magazinul online Oktal.ro a înregistrat afaceri de 3 milioane de euro în primele nouă luni ale acestui an, cu 30% mai mult faţă de aceeași perioadă a anului trecut. Cu ocazia reducerilor de Black Friday din […]
EuroGsm estimează o dublare a vânzărilor de Black Friday, comparativ cu 2013 EuroGsm va organiza, pentru al treilea an consecutiv, campania Black Friday, atât în magazinele din rețea, cât și online. Compania estimează o dublare a vânzărilor, în această perioadă, comparativ cu nivelul […]
ZorileStore lansează campania de Black Friday. Principalele oferte Magazinul ZorileStore va derula în perioada 20 - 22 noiembrie campania “Eclipsa totală de prețuri”. De acest Black Friday, compania va oferi reduceri de până la 70% şi pentru că se apropie iarna, o atenție […]
Black Friday: Telekom România anunţă reduceri de până la 80% Black Friday la Telekom România. Operatorul de telefonie anunţă reduceri de până la 80% la sute de produse achiziţionate în perioada 19-22 noiembrie pe website-urile proprii Telekom.ro, ClickShop.ro şi […]