Festivalul Brazilor de Crăciun: Carrefour sprijină peste 3000 de copii sărăci

13.12.2016

Carrefour sprijină peste 3000 de copii sărăci din 15 judeţe ale ţării, în cadrul celei de-a 16-a ediţii a Festivalului Brazilor de Crăciun, organizată de Organizaţia Salvaţi Copiii. În cadrul evenimentului au fost licitaţi cei mai frumoşi şi creativi brazi, concepuţi de unii dintre cei mai renumiţi designeri români. În urmă licitaţiei, Carrefour a licitat pentru opt brazi de Crăciun, iar fondurile strânse au fost oferite pentru educaţia celor 3000 de copii săraci din 15 judeţe din România.

Printre brazii licitaţi se numără:
– „Brăduţul RoMânesc” – creat de Anca Lungu (Prinţesa Polonic)
– „Amintiri şi dorinţe” – creat de Dhaniel Nora & Sephora
– „Accept Now Good Eternal Love” – creat de Rita Mureşan
– „Adam”- creat de Cristina Vasiliu & Denis Predescu, cu sprijinul Brainconf
– „Mai înger decât te ştii” – creat de Alexandru, maison DADOO, cu sprijinul Sport/Couture
– „de la 0 la infinit”- creat de Andreea Constantin (Rhea Costa)
– „Rainbow”- creat de Coca Zaboloteanu & Krautz Production
– „Little Big Christmas” – creat de Andra Andreescu & Patchouli Flowers

Brazii licitaţi vor putea fi admiraţi pe parcursul lunii decembrie, în Carrefour Băneasa, pe linia caselor de marcat.

„Ne bucurăm că am putut fi alături de Organizaţia Salvaţi Copiii în acest demers frumos, cu o puternică încărcătură emoţională în preajma sărbătorilor de Crăciun. Este de altfel şi perioada cea mai propice în care să redescoperim copiii din noi şi să ne activăm latura ludică şi creativă. Acest eveniment îmbină într-un mod armonios toate aceste elemente, specifice de altfel pentru Carrefour şi are ca finalitate un scop nobil, cu o semnificaţie deosebită pentru noi: copiii. Copiii au fost mereu focusul nostru în programele noastre de solidaritate, axa prioritară în strategia noastră pentru responsabilitate socială, încercând mereu să-i aducem în prim plan şi să le acordăm o atenţie sporită. Mai mult decât atât, întotdeauna ne implicăm în proiecte de educaţie pentru că dorim să aducem un plus valoare la construirea societăţii de mâine şi să le asigurăm un viitor mai bun”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

 

Citiți și despre: