Programul de fidelizare al Bucureşti Mall şi Plaza România – Fidelicard – sărbătoreşte în această lună un an de la lansare. În această perioadă Fidelicard a acordat clienților numeroase puncte şi a oferit premii a căror valoare totală se ridică la circa 1 milion de lei.
În plus, la finalul acestui an, 25.000 de clienţi ai celor două centre comerciale vor deţine câte un Fidelicard.
Tipul preferat de Fidelicard este Standard, disponibil pentru persoanele peste 26 de ani și care include toate beneficiile cardului, urmat de Junior cu 30%, creat special pentru tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 26 de ani, pentru care orice cumpărătură făcută în magazinele partenere specializate în produse pentru tineret dublează punctele acumulate.
„Programul şi-a atins scopul: a fidelizat clienţii ambelor mall-uri, care sunt încântați să vină la shopping şi să obţină extrabeneficii de fiecare dată când fac cumpărături. Printre rezultatele vizibile ale programului Fidelicard se numără creşterea frecvenţei achiziţiilor realizate de clienți în ambele mall-uri, dar şi a sumei cheltuite la fiecare vizită”, au afirmat reprezentanţii Anchor Grup.
Totodată, programul de loializare a oferit oportunitatea de a câştiga extrabeneficii, de pildă, cadouri, vouchere, dar și multe alte premii, de la mașini BMW până la city break-uri lunare și 1.000 de euro în puncte pe Fidelicard, puncte ce pot fi folosite la cumpărături în cele două centre comerciale.
Pentru 2016, Fidelicard şi echipele de management ale ambelor mall-uri au în plan implementarea unor noi campanii, cu surprize şi premii şi mai atractive pentru clienţii centrelor comerciale.