Flanco Retail estimează vânzări de 15 milioane de euro prin eMAG Marketplace, în 2015, după ce compania a intrat în platforma eMAG, Marketplace, în octombrie 2014. La ora actuală, Flanco listează online, prin Marketplace, peste 1.000 de produse din toate categoriile comercializate, urmând ca gama să fie extinsă în acest an
Decizia a intra pe această platformă a făcut parte din strategia de dezvoltare a companiei, care integrează vânzările prin reţeaua de magazine, vânzările online, de pe flanco.ro şi vânzările prin Marketplace.
”Momentan, prin intermediul platformei Marketplace eMAG, vindem online peste 1.000 de produse, iar intenția noastră este să extindem gama de produse de pe această platformă. Primele trei luni în Marketplace au fost promițătoare, astfel că pentru anul acesta estimăm vânzări de 15 mil. euro pe acest canal de distribuție şi 30 mil. euro pentru anul 2016”, spune Dragos Sîrbu, CEO Flanco Retail.
Produsele vedetă cu cele mai mari volume vândute sunt din categoriile de electronice și IT. Dintre produsele comercializate de Flanco Retail pe platformă, 20% nu se regăsesc şi în gama eMAG, ci numai în oferta Flanco.
Campaniile de marketing derulate pe flanco.ro vor fi implementate şi pe Marketplace, pentru a veni în întâmpinarea clienţilor. De asemenea, Flanco Retail asigură o echipă dedicată de consultanţi de vânzări care se ocupă de gestionarea comenzilor înregistrate prin Marketplace și a relației cu clienții, astfel încât produsele să fie livrate la domiciliu în 48h.