FLANCO se alatura AMRCR

FLANCO se alătură AMRCR

12.12.2019

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță aderarea la organizație a FLANCO RETAIL S.A. – companie de retail specializată în electro-IT. Asociația ajunge, așadar, la un total de 19 membri.

Ce spune conducerea AMRCR?

„AMRCR continuă să își consolideze capacitatea de reprezentare în domeniul comerțului modern alimentar și nealimentar din România. Suntem foarte bucuroși că FLANCO devine partener în demersurile asociației de a crea un climat de business pozitiv, pe baza unei colaborări transparente cu instituțiile statului, atât în beneficiul consumatorilor, cât și al operatorilor economici”, a subliniat George Bădescu, Director Executiv AMRCR.

Ce spune CEO-ul Flanco?

,,Ne-am alăturat AMRCR pentru că vrem să ne implicăm în consolidarea dialogului public și instituțional cu organismele decizionale din România. FLANCO este prezent de peste 25 de ani pe piața autohtonă, iar la momentul actual operează o rețea națională de peste 150 de magazine, cu un număr de aproximativ 1500 de angajați”, a declarat Dragoș Sîrbu – CEO FLANCO.

Membrii AMRCR

AMRCR a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 19 companii din retailul alimentar și nealimentar din România:

  • Artima
  • Auchan
  • Brico Depot
  • Carrefour
  • Columbus
  • Cora
  • Decathlon
  • Dedeman
  • Flanco
  • Hornbach
  • Ikea
  • Lidl
  • Kaufland
  • Mega Image
  • Metro Cash & Carry
  • Mobexpert
  • Penny Market
  • Profi
  • Selgros

Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.

Din martie 2019, conducerea AMRCR este exercitată de un Consiliu Director format din următorii membri: Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Aura Rădulescu (Cora România), Olguța Bendeac (Decathlon), Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România) și Valer Hancaș (Kaufland România).

AMRCR este membră a Confederației Patronale ,,Concordia” și a organizației ,,EuroCommerce“ – care reprezintă retailul modern la nivel comunitar.

Citește și Cu ce probleme se confruntă microîntreprinderile din România?

 

 

 

Citiți și despre:

  • AMRCR susține scăderea TVA-ului la alimenteAMRCR susține scăderea TVA-ului la alimente TVA-ul mai mic va reduce evaziunea fiscală, creșterea economică și va încuraja producătorii locali, spun oficialii AMRCR. Asociația Marilor Rețele Comerciale din România a fost înființată la inițiativa unui […]
  • Ce părere au românii despre supermarketuri?Ce părere au românii despre supermarketuri? Pentru o mare parte dintre români (83,6%), supermarketul este locul preferat de cumpărături. În acelaşi timp, prețul continuă să fie pentru 75,2% dintre români criteriul principal în alegerea locului pentru […]
  • Flanco a inaugurat două noi magazineFlanco a inaugurat două noi magazine Flanco Retail a deschis două noi magazine în București, Flanco București Valea Oltului și Flanco București Drumul Taberei, în urma unei investiții de 340.000 de euro, compania încheind astfel anul cu 11 noi […]
  • Flanco se alătură rețelei de vânzare a iaBilet.roFlanco se alătură rețelei de vânzare a iaBilet.ro Începând cu luna februarie, retailerul electro-IT Flanco s-a alăturat celei mai mari rețele de vânzare de bilete din România, în urma parteneriatului încheiat cu iaBilet.ro, lider pe piața de ticketing […]
  • Vânzări de 369 de milioane lei pentru FlancoVânzări de 369 de milioane lei pentru Flanco Flanco Retail își continuă în acest an creșterea în condiții de profitabilitate și eficiență. Brandul românesc, activ pe piața locală încă din anul 1994, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări în […]