Flanco se alătură rețelei de vânzare a iaBilet.ro

20.02.2017

Începând cu luna februarie, retailerul electro-IT Flanco s-a alăturat celei mai mari rețele de vânzare de bilete din România, în urma parteneriatului încheiat cu iaBilet.ro, lider pe piața de ticketing electronic.

“Ne preocupă să ne extindem constant oferta cu servicii utile pentru clienții noștri, fiind chiar inițiatorii majorității serviciilor existente azi în piața de electro-it, așa că o colaborare cu iaBilet.ro ni s-a părut o bună ocazie pentru a aduce un plus de confort publicului iubitor de evenimente, fie că este vorba despre concerte, spectacole, piese de teatru sau stand-up comedy”, spune Mihai Barbu, Director Vânzări – Flanco Retail.

Conform acestuia, clienţilor Flanco le va fi, acum, mai ușor să cumpere și să intre în posesia biletelor la evenimentele preferate, printr-o simplă vizită în cel mai apropiat magazin al reţelei.

Biletele pot fi cumpărate în toate magazinele Flanco din țară, direct la casele de marcat, prin plată în numerar și/sau prin intermediul voucherelor iaBilet.ro.

“Parteneriatul cu Flanco oferă clienților noștri servicii de calitate, în cadrul unei rețele de magazine care se întinde în toată țara, iar cele peste un milion de bilete vândute anual pot acum ajunge mult mai rapid la aceștia. Pentru că punem accent pe tehnologie și inovație, aveam nevoie de un nume puternic precum Flanco în cadrul rețelei noastre fizice, de un brand care să confirme seriozitatea și profesionalismul serviciilor oferite de iaBilet.ro, atât spectatorilor, cât și celor câteva sute de organizatori de spectacole din toată țara, cu care lucrăm zi de zi”, spune Ionescu Emil, Director General, iaBilet.ro.

La doar cinci ani de la lansare, iaBilet.ro a devenit cea mai mare rețea de vânzare de bilete din România, cu aproape 2.000 de puncte de vânzare în toată țara: magazinele Flanco, Muzica, UMAN, Senia, IQ Box și agențiile Perfect Tour, cele 1.500 de automate self-serving ZebraPay, standul de bilete de la Metrou Unirii 1, Hard Rock Café, Berăria H, Café Deko, Club Quantic și Club Vintage.

 

 

Citiți și despre:

  • Flanco a închiriat 5.000 de metri pătraţi într-un centru logistic al H.EssersFlanco a închiriat 5.000 de metri pătraţi într-un centru logistic al H.Essers Retailerul Flanco a încheiat un parteneriat cu H.Essers pentru servicii de depozitare în centrul logistic al companiei din Capitală. Acordul a intrat în vigoare începând cu luna septembrie şi va conduce la o […]
  • Vânzări de 369 de milioane lei pentru FlancoVânzări de 369 de milioane lei pentru Flanco Flanco Retail își continuă în acest an creșterea în condiții de profitabilitate și eficiență. Brandul românesc, activ pe piața locală încă din anul 1994, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări în […]
  • Flanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG MarketplaceFlanco preconizează vânzări de 15 milioane euro prin eMAG Marketplace Flanco Retail estimează vânzări de 15 milioane de euro prin eMAG Marketplace, în 2015, după ce compania a intrat în platforma eMAG, Marketplace, în octombrie 2014. La ora actuală, Flanco listează online, prin […]
  • FLANCO se alătură AMRCRFLANCO se alătură AMRCR Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță aderarea la organizație a FLANCO RETAIL S.A. - companie de retail specializată în electro-IT. Asociația ajunge, așadar, la un total de 19 […]
  • Flanco a inaugurat două noi magazineFlanco a inaugurat două noi magazine Flanco Retail a deschis două noi magazine în București, Flanco București Valea Oltului și Flanco București Drumul Taberei, în urma unei investiții de 340.000 de euro, compania încheind astfel anul cu 11 noi […]