Cea mai mare florărie online din România, Floria, a demarat, la un an de la schimbarea acționariatului, un proces de extindere pe piața din România. Pentru acest proces de extindere a businessului, compania va aloca fonduri de peste 200.000 euro, până la finele anului 2015.
Prima etapă a investiţiei are în vedere dezvoltarea businessului în zona corporate și a evenimentelor personale, precum și demararea unui proces de rebranding și repozitionare.
Astfel, Floria își va consolida prezenţa pe piața florilor din România, o piață care anul trecut a fost estimată la 100 milioane de euro.
Compania a lansat, pentru a-şi face simtiţă prezența în zona corporate și a evenimentelor personale divizia, “Floria La Evenimente”, care va urmări dezvoltarea în segmentul B2B, prin parteneriate și contracte permanente cu companiile care trimit flori și organizează evenimente. De asemenea, se va pune accent pe dezvoltarea de evenimente personale, nunți, botezuri, aniversări, în cadrul cărora aranjamentele florale sunt esențiale.
“În această primă etapă de extindere a businessului Floria ne propunem să devenim foarte prezenți în zona B2B, păstrând în același timp poziția de lider pe piața vânzărilor online de flori. Tot acest proces a fost pregătit în ultimele luni”, declară Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.
În plus, tot în cadrul acestei etape, compania a demarat un proces de rebranding și repoziționare, prin care Floria.ro devine florăria pentru gentlemanul din fiecare. Prin noua poziționare, Floria.ro se adresează barbaților care știu că un buchet de flori nu îi transformă automat în gentlemani, ci este un aliat în misiunea de a deveni gentleman.
“În cei peste 4 ani de la înființarea Floria.ro ne-am dat seama că bărbații educați şi cu bun simț, care știu să facă orice femeie –soție, iubită, mamă sau colegă de business –să se simtă specială, trebuie încurajați. Poate mai mult ca oricând, lumea noastră are nevoie de astfel de bărbați” adaugă Marina Matei.
Această primă etapă de dezvoltare a business-ului mai presupune şi atragerea de parteneri la nivel național. La ora actuală, compania livrează flori și buchete în toată lumea și, în peste 80 de orașe din România, oferă transport gratuit și livrare în două ore prin intermediul celor peste 140 parteneri.