Investițiile companiei s-au axat pe creșterea productivității, a calității produsului și scăderea consumului de utilități, cu impact pozitiv asupra mediului. ALBRAU PROD, unul dintre cei mai mari producători independenți autohtoni, a diversificat ambalajele pentru berea fără alcool, în …
FMCG
DeliGroup Professional Services, o poveste de succes
Puterea combinării Serviciilor de Food și Soft FM Services. Abordarea companiei în legătură cu Facility Management, prin gruparea serviciilor de Food și Soft FM sub o singură umbrelă. DeliGroup Professional Services are o experiență de peste 23 de ani pe piața de servicii Food și FM. În …
OLYMPUS pregătește inaugurarea unui nou centru logistic
O investiție de peste 40 de milioane de euro, noul centru va fi unul dintre cele mai mari depozite frigorifice de tip high-bay din România, cu o capacitate de peste 32.000 de paleți. La nivelul grupului HELLENIC DAIRIES, 2023 a venit cu două achiziții strategice importante în regiune. Este …
SALTEMPO își continuă strategia de extindere a rețelei
Compania pune accent pe stabilirea de noi parteneriate cu distribuitori de încredere, precum și pe deschiderea de noi puncte de vânzare. SALTEMPO, important procesator de carne din România și furnizor de materie primă de calitate, își continuă strategia de extindere a rețelei de …
ANNABELLA Group, o poveste de succes
În 2023, rețeaua ANNABELLA și-a extins prezența la nivel național și și-a diversificat businessul prin lansarea primului său parc de retail. Cu peste 30 de ani de activitate, Grupul ANNABELLA reprezintă cu siguranță unul dintre giganții din industria alimentară și a băuturilor din …
dm performează pe toate planurile
Compania a mărit rețeaua de magazine până la un total de 140 de locații în întreaga țară, investind, de asemenea, în modernizare și eficientizare. dm România a reușit să înregistreze noi performanțe remarcabile la finalul anului financiar încheiat în 30 septembrie 2023. Compania a mărit rețeaua de …
LĂPTĂRIA CU CAIMAC se axează pe lansarea de noi produse
Pentru perioada următoare, compania se concentrează pe scalarea capacităților de producție existente, pe noi categorii, dar și pe realizarea de produse unice. LĂPTĂRIA CU CAIMAC, brandul deținut de compania AGROSERV MĂRIUȚA, a urmat același trend ascendent și pe …
TRANSeuro Grup, rețete meșteșugite de-a lungul veacurilor
Compania aduce pe mesele românilor produse de calitate după rețete străvechi, transmise de generațiile anterioare. TRANSeuro Grup, companie înființată în anul 1991, a devenit pe parcursul anilor o firmă de renume care oferă românilor produse de panificație și preparate …
SERGIANA Grup, viziune și dedicare
Inovarea la nivel de produse, precum și serviciile oferite clienților vin să susțină renumele companiei pe piață, pe lângă calitatea preparatelor din carne românească, de la ferma proprie. Cu rădăcini care pornesc dintr-o mică afacere de familie, din pitorescul sat …
Provocări actuale din sectorul FMCG
Domeniul bunurilor de larg consum se confruntă cu o serie de provocări determinate de schimbările în comportamentul consumatorilor. Sectorul FMCG (Fast-Moving Consumer Goods), cunoscut și sub denumirea de bunuri de larg consum, reprezintă o parte esențială a economiei globale. …