FMCG

SERGIANA Grup

SERGIANA Grup, viziune și dedicare

01.10.2023

 

Inovarea la nivel de produse, precum și serviciile oferite clienților vin să susțină renumele companiei pe piață, pe lângă calitatea preparatelor din carne românească, de la ferma proprie. Cu rădăcini care pornesc dintr-o mică afacere de familie, din pitorescul sat 

Provocări FMCG

Provocări actuale din sectorul FMCG

01.10.2023

Domeniul bunurilor de larg consum se confruntă cu o serie de provocări determinate de schimbările în comportamentul consumatorilor. Sectorul FMCG (Fast-Moving Consumer Goods), cunoscut și sub denumirea de bunuri de larg consum, reprezintă o parte esențială a economiei globale.

Familia Safir

FAMILIA SAFIR, felul de a fi bun

01.06.2023

Brandul SAFIR face parte din marea comunitate a românilor, o companie care își cunoaște originile și respectă tradițiile țării. Încă de la începutul business-ului, când au fost puse bazele acestei afaceri de familie, SAFIR s-a ghidat după o structură bine stabilită și corectă, în care s-a pus accent pe

..
Tendințele globale de consum pentru 2023

Tendințele globale de consum pentru 2023

01.04.2023

Comportamentul consumatorilor va fi influențat de tehnologie, durabilitate, sănătate, precum și de creșterea costului vieții. Comportamentul de consum se referă la modul în care oamenii își cheltuiesc banii pentru a achiziționa bunuri și servicii, precum și la factorii care influențează această

Trenduri in FMCG

Trenduri pentru piața FMCG în 2023

01.02.2023

Trenduri pentru piața FMCG în 2023. Veniturile din industria bunurilor de larg consum vor crește cu aproximativ 7-9% în acest an, conform estimărilor specialiștilor. Companiile care activează pe piața FMCG (Fast Moving Consumer Goods) încep noul an în mod pozitiv, estimând creșteri puternice, în ciuda temerilor privind

..
total: 167 | afișate acum: 1 - 10