Franciza cafenea 5 to go

Lanţul de cafenele 5 to go anunţă noi măsuri pentru a susţine antreprenorii

11.08.2020

Franciză cafenea 5 to go. Lanţul de cafenele 5 to go a anunţat că ia o serie de măsuri în sprijinul antreprenorilor români prin susținerea costurilor de franciză. Fie că vorbim despre antreprenorii care sunt deja parte din grup, fie despre cei care își doresc să se alăture, echipa 5 to go a luat decizia de a-i susține prin acoperirea unor costuri cu taxe de franciză și marketing cu impact total de peste 400.000 euro asupra afacerii.

5 to go este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România.

Franciză cafenea 5 to go. Un an extra, fără taxă de franciză

Astfel, începând cu luna august, toți cei care vor decide să se alăture grupului 5 to go și vor semna un contract de franciză până la finalul anului 2021 vor beneficia de un an extra, fără taxă de franciză. În plus, toate contractele existente s-au prelungit cu încă doi ani, fără costuri pentru antreprenori.

Pentru 5 to go însă decizia vine cu un cost total de aproape 350. 000 euro, sumă raportată la 190 de contracte semnate până pe 5 august.

Franciză cafenea 5 to go. Costuri zero

Francizații 5 to go au avut zero costuri pentru taxele de redevență și de marketing pentru lunile martie, aprilie și mai. Acest lucru s-a întâmplat deşi echipa centrală a muncit în toată această perioadă pentru a pregăti planuri și campanii, iar cafenelele au fost deschise o mare parte din aceste luni, 18 de zile în martie, respectiv 25 în luna mai. Aceste taxe reprezintă 5,5% din totalul veniturilor pentru o cafenea. Costul total suportat de 5 to go în acest caz a depășit suma de 60. 000 euro.

Ce spune fondatorul lanţului de cafenele?

„Continuăm demersul nostru de a fi alături de comunitatea 5 to go și de antreprenorii români pentru că știm prin ce trec. Suntem alături de ei, în această perioadă dificilă în HoReCa și nu numai. Deciziile luate, deși au un impact major asupra business-ului, dorim să ne ajute să consolidăm relația cu partenerii francizați și să stea la baza dezvoltării lor alături de noi. Știm că este extrem de important să te poți baza pe cineva, să nu fii singur în aceste perioade de instabilitate. Experiența și know-how-ul nostru sunt puse în slujba lor, pentru a construi afaceri durabile, împreună. Consider că 2020 este un an de supraviețuire, dar a cărui contribuție este esențială pentru dezvoltarea pe termen lung”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Brandul românesc de cafea are în plan să deschidă 100 de noi locații în acest an. Măsurile au fost luate și pentru a menține acest obiectiv de business.

Franciză cafenea 5 to go. 25 de noi cafenele

25 de locații noi 5 to go au fost deschise în perioada 5 mai – 1 august. În plus, altele 14 sunt în pregătire și urmează să fie deschise până la final de septembrie, în București dar și în alte orașe din țară:

  • Constanța
  • Cluj-Napoca
  • Bușteni
  • Giurgiu
  • Ploiești
  • Sfântu Gheorghe

Citeşte şi Rezultate Miele 2020. Afacerile companiei, în creştere

 

 

 

Citiți și despre: