Fresh Corner MOL Romania

În câte benzinării MOL România se regăsesc stații Fresh Corner?

24.10.2019

Fresh Corner MOL România. Compania a deschis opt stații de servicii în acest an. Astfel, Fresh Corner a ajuns să aibă o acoperire de 90% din rețea. Dintre aceste opt stații, două sunt operate direct, iar șase în sistem de franciză.

Fresh Corner MOL România. Planurile de dezvoltare

Compania continuă planurile de dezvoltare pentru segmentul Consumer Services, cu accent pe conceptul Fresh Corner. La ora actuală, clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner în aproape toată rețeaua MOL România.

Selecția de cafea MOL Fresh Corner are la bază boabe de foarte bună calitate, atent selecționate și prăjite după o rețetă originală, iar aparatele profesionale folosite la prepararea cafelei sunt de ultimă generație.

Fresh Corner MOL România. Campanie

MOL România a lansat campania Fresh Corner „Surprinzător de multe premii”: 7000 de căni de călătorie Fresh Corner și 10 plinuri de cafea Fresh Corner pentru 1 an.

Introdus pe plan în vara anului 2015, Fresh Corner este un concept care s-a bucurat de mare succes.

Fresh Corner MOL România. Produse

Acum, numărul stațiilor MOL din România în care clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner este de 201, din totalul celor 227.

Sortimentația extinsă Fresh Corner este prezentă în 125 stații și include o ofertă gastronomică formată din:

  • produse de patiserie
  • sandvișuri proaspete, după rețete proprii
  • hot-dog
  • burger
  • coaste
  • naturale
  • smoothie-uri

Fresh Corner MOL România. Ce spune conducerea companiei?

“Întotdeauna clientul este în centrul acțiunilor noastre și, prin tot ceea ce facem, încercăm să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestuia. Astfel, datorită faptului că studiile au arătat că principalul produs preferat de clienți este cafeaua Fresh Corner, am investit în această direcție ajungând, în prezent, să avem acoperire aproape 90% în rețeaua din România. Cafeaua rămâne produsul vedetă al acestui concept, lucru dovedit de vânzările înregistrate anul trecut: 7 milioane de cafele vândute în România, ceea ce înseamnă aproximativ 13 cafele pe minut. Cifrele din acest an arată tendința de continuă creștere a categoriei: până la finalul lunii septembrie s-au înregistrat 5,6 milioane de cafele vândute la nivelul întregii rețele. Astfel, credem că acest segment are potențial de creștere în viitor”, a declarat Levente Borviz (foto), Head of Retail MOL România.

20 de tipuri de cafea

În staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea.

În topul preferințelor clienților MOL primul loc îl ocupă cafelele de tip espresso, urmate de:

  • caffe latte
  • cafea lungă
  • cafea lungă cu lapte

Citește și Evenimentul DigiCon 2019. Inovațiile din Marketing și Advertising

 

 

Citiți și despre:

  • MOL România susţine festivalul TIFFMOL România susţine festivalul TIFF MOL România susține și anul acesta festivalul TIFF, primul festival internaţional de film de lung-metraj din România, lansat în urmă cu 17 ani, la Cluj-Napoca, care a devenit un brand recunoscut, nu numai […]
  • MOL România: Care sunt avantajele carburanţilor EVO?MOL România: Care sunt avantajele carburanţilor EVO? MOL România a anunţat că derulează, în continuare, campania „100 % Grijă în fiecare zi”. Astfel, indiferent de destinaţie şi de durata călătoriei, carburantul pentru maşina deţine un rol foarte important în […]
  • MOL România îşi extinde reţeaua de benzinăriiMOL România îşi extinde reţeaua de benzinării MOL România a deschis două noi benzinării, continuând implementarea conceptului Fresh Corner în staţiile sale. Astfel, rețeaua MOL România a ajuns în acest moment la 210 stații, dintre care 67 au implementat […]
  • MOL România a lansat Programul pentru Sănătatea CopiilorMOL România a lansat Programul pentru Sănătatea Copiilor MOL România și Fundația pentru Comunitate au lansat cea de-a opta ediție a Programului MOL pentru Sănătatea Copiilor, prin care oferă sprijin financiar organizațiilor neguvernamentale care derulează proiecte […]
  • MOL România premiază excelenţa în educaţieMOL România premiază excelenţa în educaţie MOL România și Fundația pentru Comunitate au acordat, pentru al optulea an consecutiv, Premiile Mentor pentru excelență în educație unui număr de zece profesori și antrenori. În cadrul evenimentului, […]