Fresh Corner MOL România. Compania a deschis opt stații de servicii în acest an. Astfel, Fresh Corner a ajuns să aibă o acoperire de 90% din rețea. Dintre aceste opt stații, două sunt operate direct, iar șase în sistem de franciză.
Fresh Corner MOL România. Planurile de dezvoltare
Compania continuă planurile de dezvoltare pentru segmentul Consumer Services, cu accent pe conceptul Fresh Corner. La ora actuală, clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner în aproape toată rețeaua MOL România.
Selecția de cafea MOL Fresh Corner are la bază boabe de foarte bună calitate, atent selecționate și prăjite după o rețetă originală, iar aparatele profesionale folosite la prepararea cafelei sunt de ultimă generație.
Fresh Corner MOL România. Campanie
MOL România a lansat campania Fresh Corner „Surprinzător de multe premii”: 7000 de căni de călătorie Fresh Corner și 10 plinuri de cafea Fresh Corner pentru 1 an.
Introdus pe plan în vara anului 2015, Fresh Corner este un concept care s-a bucurat de mare succes.
Fresh Corner MOL România. Produse
Acum, numărul stațiilor MOL din România în care clienții se pot bucura de cafeaua Fresh Corner este de 201, din totalul celor 227.
Sortimentația extinsă Fresh Corner este prezentă în 125 stații și include o ofertă gastronomică formată din:
- produse de patiserie
- sandvișuri proaspete, după rețete proprii
- hot-dog
- burger
- coaste
- naturale
- smoothie-uri
Fresh Corner MOL România. Ce spune conducerea companiei?
“Întotdeauna clientul este în centrul acțiunilor noastre și, prin tot ceea ce facem, încercăm să venim în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestuia. Astfel, datorită faptului că studiile au arătat că principalul produs preferat de clienți este cafeaua Fresh Corner, am investit în această direcție ajungând, în prezent, să avem acoperire aproape 90% în rețeaua din România. Cafeaua rămâne produsul vedetă al acestui concept, lucru dovedit de vânzările înregistrate anul trecut: 7 milioane de cafele vândute în România, ceea ce înseamnă aproximativ 13 cafele pe minut. Cifrele din acest an arată tendința de continuă creștere a categoriei: până la finalul lunii septembrie s-au înregistrat 5,6 milioane de cafele vândute la nivelul întregii rețele. Astfel, credem că acest segment are potențial de creștere în viitor”, a declarat Levente Borviz (foto), Head of Retail MOL România.
20 de tipuri de cafea
În staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea.
În topul preferințelor clienților MOL primul loc îl ocupă cafelele de tip espresso, urmate de:
- caffe latte
- cafea lungă
- cafea lungă cu lapte
Citește și Evenimentul DigiCon 2019. Inovațiile din Marketing și Advertising