Slide

Stiri: Finante

Garanti Bank a susţinut WWF în ultimii cinci ani

06.10.2015

Garanti Bank a direcționat, în ultimii cinci ani aproximativ 600.000 lei către WWF România (World Wide Fund for Nature) , de când a fost lansat WWF Bonus Card. Astfel, la orice achiziție făcută cu WWF Bonus Card, banca donează din partea posesorului de card 0,5% din sumă către proiectele pe care WWF le derulează în România.

“WWF Bonus Card le oferă clienților Garanti Bank șansa de a se implica și de a contribui la protejarea mediului înconjurător prin susținerea proiectelor derulate de WWF în România. WWF Bonus Card este un produs inovator pe piața locală și suntem încrezători că vom fi în continuare apreciați de clienții noștri care vor să ajute natura”, a declarat Emre Unal, Director Carduri, Garanti Bank.

Volumul tranzacțiilor efectuate cu WWF Bonus Card a avansat considerabil din anul 2010 și până în prezent, ridicându-se la 18 milioane lei, anul trecut, în creștere de 55% față de anul 2013.

 “Acestă colaborare arată cum poate fi creat un parteneriat între natură și mediul de afaceri, în beneficiul ambelor părți. În ultimii cinci ani, Garanti Bank nu doar că a fost un sprijin important pentru munca noastră de conservare a mediului înconjurător, dar ne-a ajutat să informăm tot mai mulți oameni despre problemele de mediu și să facem cauza noastră mult mai vizibilă. În același timp, WWF Bonus Card a devenit un instrument de implicare a tuturor clienților interesați în proiectele noastre. Din punctul nostru de vedere, parteneriatul dintre WWF și Garanti Bank este un exemplu bun de cum responsabilitatea socială și cea pentru mediu pot deveni valori de bază în business. Sperăm să dezvoltăm și mai mult acest parteneriat în viitor și să devenim o sursă de inspirație pentru alte companii care vor să integreze grija pentru natură și societate în planul lor de afaceri”, a declarat Magor Csibi, Director WWF România.

La ora actuală, există 4.500 de posesori de WWF Bonus Card, iar în 2015 clienţii și-au folosit cardurile în special pentru a cumpăra electronice, îmbrăcăminte și produse din supermarket-uri sau din magazinele de bricolaj.