GfK a anunțat lansarea unei soluții de cercetare pentru companiile din domeniul serviciilor, noul instrument permițând transmiterea feedback-ului clienților în timp real, îmbinând informații legate de tranzacțiile derulate de aceștia cu cele legate de experiența pe care au avut-o în utilizarea serviciilor.
”GfK Echo este o soluție agilă de management al experienței de utilizare a clienților. Ea surprinde feedback-ul acestora în timp real, sintetizează evaluările și le comunică managerilor și angajaților companiilor, astfel încât aceștia să poată acționa imediat, corectând sau îmbunătățind acolo unde este cazul”, a anunțat GfK, într-un comunicat de presă.
Astfel, noul produs GfK integrează feedback-ul clienților, datele referitoare la tranzacții și alte informații relevante, pentru a oferi o perspectivă completă asupra nivelului de satisfacție al clienților, rezultatele fiind transmise prin intermediul unei platforme interactive care pune la dispoziție modalități de vizualizare a datelor ce permite identificarea tendințelor, trimiterea notificărilor de avertizare și evidențierea rezultatelor de la nivel micro – agenție, magazin, sucursală până la nivel macro – companie.
”GfK are o experiență vastă în cercetarea experiențelor pe care clienții le au în utilizarea serviciilor. Astfel, pentru a analiza în profunzime problemele și soluțiile de îmbunătățire identificate de GfK Echo, informațiile pot fi completate printr-un tip special de cercetare care presupune observarea comportamentului în utilizarea serviciilor”, conform sursei citate.
Noul instrument ajută companiile să-și optimizeze sau să-și restructureze operațiunile și să aducă schimbări esențiale în experiența generală de utilizare a serviciilor clienților lor.
Dan Zuckerman, Global Product Manager GfK, a afirmat că GfK Echo stabilește un nou standard pentru înțelegerea feedback-ului clienților care merge dincolo de simpla generare a soluțiilor de îmbunătățire.
”Îmbinarea dintre tehnologia și consultanța oferite de GfK le permite companiilor din domeniul serviciilor să descopere noi oportunități de creștere a performanței, sporire a eficienței și maximizare pe termen lung a valorii aduse de fiecare client.”, a continuat acesta.