Global Plast are o nouă identitatea corporate şi lansează noi branduri

11.02.2016

Compania Global Plast, lider în domeniul distribuţiei articolelor pentru gospodărie, lansează trei noi branduri de produse şi o nouă identitate corporate, alături de sloganul “Partener de casă bună.” Cu o experientă de peste 12 ani în domeniul distribuţiei de articole de unică folosinţă, menaj, curăţenie, soluţii de ambalare, lumânări tip pastilă şi candele şi produse din hârtie, grupul Global Plast vine în întâmpinarea clienţilor săi cu o identitate vizuală de impact şi cu o strategie nouă pentru organizarea portofoliului de produse.

Rebranding-ul vine în contextul creşterii susţinute din ultimii ani şi asumării poziţiei de lider în domeniu, cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 milioane euro în 2015. Noul slogan “Partener de casă bună” vorbeşte despre încredere împărtaşită, despre un parteneriat pentru dezvoltarea afacerii, dar şi despre leadership, ajutând la repoziţionarea în categorie.

partener de casa buna

Global Plast

Noua identitate corporate a companiei şi crearea noilor branduri de produs au fost realizate în parteneriat cu firma de branding BrandFusion.

”Într-o industrie dominată de private labels şi branduri cu renume internaţional, Global Plast a reuşit să se impună ca o companie românească de încredere, pe a cărei promptitudine te poţi baza în orice moment. Am ajutat brandul Global Plast să-şi definească identitatea corporate şi să-şi regândească arhitectura portofoliului de produse, astfel încât să fie mai atractivi la raft şi relevanţi targetului lor. Noile branduri de produs, dezvoltate pentru gamele de hârtie, menaj-curăţenie şi produse de unică folosinţă pot competiţiona acum fără probleme cu numele consacrate ale categoriei household”, a afirmat Mona Ursu, Managing Partner BrandFusion.

În acelaşi timp, Global Plast şi-a schimbat şi strategia de produs de la arhitectura monolitică la una branded, tip “house of brands”, prin crearea a trei branduri noi:

  • brand de produse din hârtie – PAPELINO
  • brand de produse curăţenie-menaj – ZOREX
  • brand de produse de unică folosinţă – ALABALA.

Brandul Papelino vine cu o nouă gamă de produse de hârtie pentru uz casnic din portofoliul Global Plast, fiind, de fapt, un brand autohton. Fineţe cu fiecare atingere, la fel de pufoase şi delicate ca aripile unui fluture, aceste produse din hârtie vă vor răsfaţa la orice atingere. Gama de produse Papelino este compusă din: batistuţe nazale, serveţele de masă, prosoape de bucătarie şi hârtie igienică.

Papelino prezentare

 

Zorex, Ordine şi curăţenie la minut. Brandul de produse de curăţenie-menaj este format din produse de menaj precum bureţi, mopuri sau lavete umede, pâna la folii şi pungi alimentare pentru stocare. Acest brand cuprinde, prin urmare, o gamă completă de produse realizate special pentru a vă uşura sarcinile zilnice.

Zorex com prezentare

ALABALA, Simplu ca o joacă de copii. Cu produsele brandului Alabala este mult mai uşor să creaţi un moment special, indiferent de ocazie. Astfe, portofoliul de produse de unică folosinţă (tacâmuri, veselă, caserole etc.) vă asigură că puteţi transforma orice întâlnire cu cei dragi într-un moment de neuitat.

Alabala prezentare

„ Rebranding-ul Global Plast marchează o etapă în procesul de maturizare a companiei cu o experientă de peste 12 ani şi reflectă cu fidelitate filosofia şi maniera companiei de a se raporta la categorie, asumându-şi pozitia de lider. Noua identitate corporate este o readaptare modernă a evoluţiei spectaculoase a întregii companii, şi reflectă viziunea, misiunea, valorile şi strategia Global Plast de a întari parteneriatele cu clienţii săi, oferind servicii şi produse adaptate pe nevoile lor, într-un mod eficient, pe care se pot baza. Prin noile brand-uri de produs se doreşte o pozitionare relevantă în categorie şi în mintea consumatorilor, printr-o atractivitate mai mare la raft şi promisiunea autenticităţii şi calităţii produselor noastre”, a spus Dan Doroican, Responsabil Marketing Global Plast.

Având sediul principal în Bucureşti şi filiale în Constanţa, Iaşi, Timişoara, Bacău, Cluj, Global Plast SRL este un grup de companii înfiinţat în anul 2003 cu capital integral românesc.

Produsele din portofoliul companiei Global Plast sunt distribuite la nivel naţional în retail, HoReCa şi în piaţa tradiţională. În retail, produsele Global Plast sunt prezente în toate reţelele internaţionale de magazine precum: Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny Market, Metro, Brico Depot, Praktiker, Real, Profi, Dedeman, DM, Billa, Unicarm.

Global Plast lucrează alături de partenerii săi pentru a crea relaţii fundamentate pe încredere, care se bazează pe oameni de cuvânt, focus pe nevoile celuilalt şi ordine, valori care generează evoluţia sănătoasă a industriei.

Mai multe informaţii pe www.globalplast.com.ro şi pe pagina de Facebook Global Plast.
Pentru materiale de presă și informații suplimentare despre grupul Global Plast, vă rugăm contactați: Dan Doroican, M: +4 0728.555.936, E-mail: dan.doroican@globalplast.com.ro.

 

 

Citiți și despre:

  • Expoziţiile Construct Expo, Ambient Expo şi Romtherm au început astăzi, la RomexpoExpoziţiile Construct Expo, Ambient Expo şi Romtherm au început astăzi, la Romexpo Romexpo, împreună cu Camerele de Comerț și Industrie din România, organizează în perioada 26-29 martie târgurile Construct Expo, Ambient Expo, Romtherm, Expo Flowers&Garden, Antique Market și Paștele la […]
  • Câţi români consumă ouă zilnic?Câţi români consumă ouă zilnic? Oul este unul dintre cele mai importante alimente ale românilor, în condiţiile în care 93% dintre persoanele din mediul urban le consumă, potrivit unui studiu realizat de compania iSense Solutions. Mai mult […]
  • D’S Damat s-a redeschis în Plaza RomâniaD’S Damat s-a redeschis în Plaza România Magazinul D'S Damat din Plaza România a trecut printr-un proces de reconfigurare. Noul magazin, care s-a deschis pe 1 august, se află în aceeași locație (la parterul mall-ului) și ocupă o suprafaţă de 190,76 […]
  • Afaceri de 100 milioane lei pentru Ficosota, în 2014Afaceri de 100 milioane lei pentru Ficosota, în 2014 Ficosota, producător internaţional ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijirea personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri, a înregistrat anul trecut în România o cifră de afaceri netă […]
  • Un nou magazin deschis în Plaza RomâniaUn nou magazin deschis în Plaza România Clienţii Plaza România au la dispoziţie, de ieri, un nou magazin de fashion şi beauty, prin inaugurarea department store-ului britanic Debenhams. Centrul comercial continuă astfel strategia de renovare și […]