Glovo Arad

Glovo pătrunde și pe piața din Arad

18.11.2019

Glovo Arad. Compania a anunțat că își extinde serviciile în Arad. În plus, Glovo planifică încă trei deschideri în 2019. Utilizatorii aplicației de livrări au, așadar, posibilitatea de a comanda mâncare, face cumpărături, de a primi sau trimite pachete sau pur și simplu de a comanda orice din orașul lor.

Glovo mai este prezentă în următoarele orașe:

  • București
  • Cluj Napoca
  • Timișoara
  • Iași
  • Brașov
  • Craiova
  • Constanța
  • Sibiu

Glovo Arad. Potențialul local

Arad este, prin urmare, cel mai nou oraș din țară în care Glovo își extinde operațiunile după o analiză atentă a potențialului local și a cererilor venite din partea utilizatorilor.

Arădenii vor avea acces la orice din orașul lor chiar de la ei de acasă, produsele fiind livrate rapid direct la ușă. Pentru a facilita această promisiune, Glovo a încheiat parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri care sunt deja listate în aplicație sau care urmează să fie listate în următoarea perioadă.

În plus, până la finele anului urmează să se lanseze în alte trei noi orașe din România.

Despre Glovo

Glovo reprezintă, mai exact, un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În aplicație există categorii predefinite de unde utilizatorii pot alege în funcție de ce își doresc să comande:

  • Mâncare
  • Magazine
  • Supermarket
  • Drogherie
  • Băuturi

Totodată, prin butonul „Orice”, utilizatorii pot comanda orice doresc din orașul lor, precum obiecte decorative sau echipament sportiv de la magazinul preferat, cu condiția sa se încadreze în dimensiunile cutiei Glovo și să nu depășească 9 kg.

Glovo Arad. Cum funcționează aplicația?

 Descarcă aplicația gratuită Glovo de pe Google Play sau App Store și creează un cont;

 Aplicația se va deschide și va trebui să setezi locația actuală pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;

 Alege o categorie din cele predefinite sau folosește butonul “Orice”;

 Comandă orice dorești și urmărește curierul în timp real până ajunge la tine;

 Vei primi un email cu informații despre comanda plasată;

 Poți contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații;

 Plătește cu cardul introdus în contul tău direct din aplicație sau cash la livrare și semnează pentru confirmarea primirii comenzii atunci când ajunge la tine curierul;

 Oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum și curierului care ți-a livrat comanda;

 După finalizarea comenzii, găsești pe email confirmarea livrării și suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.

Până în prezent, în țara noastră, peste 5 milioane de produse au fost comandate prin intermediul aplicației, din toate cele opt categorii.

Citește și Când se reiau plățile în cadrul Programului Start Up Nation?

 

 

 

Citiți și despre: