Glovo a livrat peste 30.000 de produse, în doar trei luni

23.08.2018

Aplicația care permite persoanelor să comande și să trimită orice – Glovo – a livrat în cele trei luni de când a fost lansată pe piață nu mai puţin de 30.000 de produse. În plus, aceasta a fost descărcată de peste 50.000 de utilizatori, în timp peste 800 de livratori au asigurat serviciile de curierat.

Glovo s-a lansat în Capitală în luna mai 2018, iar cu ajutorul serviciului Anything/Orice, aplicaţia poate livra orice, de la un rucsac de la un shop specializat, până la o rochie pe care cel interesant a văzut-o într-un magazin. De asemenea, prin serviciul de Courier/Curierat se poate realiza şi livrarea de documente sau ridicarea obiectelor uitate acasă sau la birou, precum chei, ochelari sau agende.

De la lansarea în Bucureşti, cei 800 de gloveri au parcurs, cu ajutorul bicicletelor, scuterelor sau mașinilor peste 100.000 km și au livrat, printre altele, 3700 kebap-uri, 5100 burgeri, 2100 pizza, 1000 eclere și 800 gogosi. Comanda medie pentru un utilizator este de 50 lei.

Planurile de viitor ale Glovo au în vedere extinderea serviciilor prin parteneriate cu furnizori ce oferă produse dedicate femeilor însărcinate și mamelor pentru a le oferi un acces rapid și integrat la acestea.

,,Categoria Anything permite utilizatorilor să efectueze o comandă sau să livreze orice încape în geanta livratorului. Ne-am gândit în primul rând că acest serviciu vine în ajutorul mamelor și urmărim extinderea parteneriatelor cu magazine care furnizează produse necesare femeilor însărcinate. Ne dorim să îndeplinim nevoile în materie de livrare pentru femeile însărcinate din Capitală, numărul nașterilor fiind estimat anual la aproximativ 20.000. Statisticile ne arată că familiile sunt foarte active în aplicație, nu doar prin comenzi pentru scutece sau mâncare pentru bebeluși, diverse jucării sau haine, ci și pentru alimente bio, obiecte necesare în bucătărie sau cumpărături de la supermarket-uri pentru toți membrii. Secțiunea Anything oferă un confort aparte în cadrul serviciului de delivery, iar noi urmărim să facilităm accesul utilizatorilor la orice produs care le este necesar și livrarea acestuia în timp util”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

La ora actuală, serviciul de livăriri este disponibil doar în București, dar planurile de viitor vizează şi extinderea în orașe cu peste 200.000 de locuitori.

 

 

 

Citiți și despre: