GoodHome brand Kingfisher

Kingfisher lansează brand-ul GoodHome

18.05.2019

Kingfisher a anunțat că lansează brand-ul GoodHome pentru a simplifica activitatea de îmbunătățire a locuinței. Noul brand va oferi o modalitate nouă și mai simplă de îmbunătățire a caselor, atât pentru amatori, cât și pentru profesioniști, indiferent dacă proiectele lor sunt de mari sau mici dimensiuni.

GoodHome brand Kingfisher. Ce spune conducerea companiei?

„GoodHome este noua noastră propunere de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, la nivel internațional, care se bazează pe înțelegerea profundă a clienților noștri. Reprezintă toate schimbările pe care le-am făcut – soluții simple, sustenabile, unice și inovatoare, rezistente în timp și accesibile. GoodHome este brandul pe care-l asociem cu tot ceea ce facem pentru ca îmbunătățirea locuinței să fie accesibilă tuturor: o nouă ofertă de produse, noi servicii, noi concepte de magazine, centrul nostru de training și noua noastră fundație caritabilă”, a spus Véronique Laury, CEO Kingfisher.

GoodHome brand Kingfisher. O nouă etapă în procesul de transformare

Lansarea marchează ultima etapă din procesul de transformare a companiei Kingfisher. În ultimii trei ani, compania a unificat procesul de aprovizionare, a dezvoltat noi game de produse și servicii și a investit în îmbunătățirea experiențelor digitale omnichannel. Prin intermediul GoodHome, aceste inovații devin acum vizibile clienților pentru prima dată.

Noul brand își propune să revoluționeze piața de îmbunătățire a locuinței prin oferirea de produse și soluții unice axate în primul rând pe design, calitate superioară și prețuri accesibile. Toate gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experiența clienților, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare și reamenajare a locuinței.

GoodHome brand Kingfisher. Un nou format de magazine

Compania testează și un concept nou de magazine GoodHome, într-un format expres. Primul astfel de magazin a fost deschis în Marea Britanie la Wallington, lângă Croydon.

GoodHome este rezultatul anilor investiți în analiza felului în care oamenii din Europa își petrec viața în case de diferite forme, mărimi și pe parcursul a diferite perioade de timp. Discuțiile cu mii de oameni din 10 țări relevă cât de importante sunt casele pentru noi. De asemenea, am aflat cât de stresantă și complicată poate fi activitatea de îmbunătățire a locuinței, cât de des pot apărea probleme sau că unii oameni nu-și permit costul pe care aceste proiecte îl implică.

GoodHome brand Kingfisher. Provocările clienților

Brandul GoodHome va răspunde provocărilor cu care se confruntă în mod frecvent clienții prin:

Soluții noi. Designerii noștri vor folosi cunoștințele acumulate de la clienți pentru a crea produse noi și inovative care vor face îmbunătățirea locuinței mai ușoară și mai simplă.

Prețuri accesibile. Prin aplicarea conceptului de economie de scară și folosirea unui design inteligent, compania va oferi produse de calitate la prețuri mici, venind în ajutorul celor care își doresc cele mai bune soluții la prețuri accesibile.

Informații specializate. În magazine, clienții vor găsi experți care le vor veni în ajutor cu informații necesare în procesul de reamenajare. Compania a creat Academia GoodHome pentru a-și pregăti angajații să devină experți.

Simplitate. Scopul GoodHome este să simplifice activitatea de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, de la conceperea unor instrumente digitale pentru planificarea unui proiect, până la crearea unor produse care sunt ușor de folosit și de instalat. Exemplele includ o baterie care se montează dintr-o singură mișcare, dar și mobilier de baie modular care se potrivește oricărui spațiu.

• Sustenabilitate. Brandul GoodHome este unul sustenabil, produsele fiind create cu această valoare în minte. Bateriile sunt create pentru a avea un consum redus de apă, iar vopseaua are capacitatea de a purifica aerul. De asemenea, prin angajamentul luat de a veni în sprijinul comunității, ne vom folosi timpul, cunoștințele și resursele pentru a face accesibilă activitatea de îmbunătățire a locuinței celor în nevoie.

GoodHome brand Kingfisher. Casele sunt importante pentru oameni

„Casele sunt importante pentru oameni. Vor să le facă mai bune și să se simtă mândri de ele. Dar, adesea, îmbunătățirea locuinței poate fi complicată și stresantă, un adevărat coșmar. De aceea, vrem să transformăm complet această activitate, iar îmbunătățirea locuinței să se desfășoare într-un mod cu totul nou”, a afirmat Véronique Laury, CEO Kingfisher.

Din luna mai 2019, produsele și serviciile GoodHome vor fi disponibile online și în magazinele B&Q, Castorama și Brico Depôt din:

  • Marea Britanie
  • Franța
  • Polonia
  • România

Citește și Happy Gluten Free 2019, târgul de produse fără gluten, începe sâmbătă

 

 

 

Citiți și despre: