GPeC 2019.

Au început înscrierile pentru Competiția și Summitul GPeC 2019!

22.03.2019

GPeC 2019 a anunțat că a dat startul înscrierii în cadrul Competiției GPeC. Având o tradiție de 14 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente din sectoarele E-Commerce și Digital Marketing din România și Europa Centrală și de Est.

Joi, 21 martie, s-au prezentat primele informații și a avut loc lansarea înscrierilor la două din evenimentele majore din portofoliul GPeC:

  • Competiția Magazinelor Online
  • GPeC SUMMIT

Evenimentul va avea loc pe 27-28 mai la Teatrul Național București, Sala Mare.

Competiția GPeC este cea mai bună resursă a magazinelor online de a-și evalua și optimiza website-urile.

GPeC 2019. Succesul unui magazin online

”Succesul unui magazin online depinde de mulți factori – de la planul de afaceri, strategia de marketing, bugetele alocate, prețul competitiv al produselor și multe altele până la calitatea serviciilor magazinului per ansamblu”, conform organizatorilor concursului.

Nu mai puțin de 25 de specialiști în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul Competiției GPeC – vor evalua website-urile magazinelor online prin mai mult de 200 de criterii general valabile la nivel internațional care vizează:

  • User Experience
  • Design
  • SEO
  • Securitate
  • Prezență pe Mobile
  • Social Media
  • Content Marketing
  • Aspecte Juridice
  • E-Mail Marketing
  • Calitatea Serviciilor Magazinului
  • Profesionalismul Onorării Comenzilor (se testează prin Mystery Shopping)

GPeC 2019. Un audit complet

După evaluare, magazinele online primesc un raport de audit complet. Astfel, acestea vor știi exact ce trebuie optimizat pentru fiecare criteriu în parte.

“Procesul de evaluare GPeC se derulează timp de șapte luni. În acest interval magazinele online care implementează recomandările specialiștilor din Juriu, vor vedea rezultate măsurabile în business-ul lor. Scopul Competiției GPeC este să ajutăm magazinele să aibă un website bine optimizat și, astfel, să crească rata de conversie și vânzările”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Taxa de înscriere în Competiția GPeC pornește de la 349 EUR + TVA și ajunge la 509 EUR + TVA pentru cel mai mare pachet care include și trei bilete de acces la evenimentele GPeC SUMMIT din lunile mai și noiembrie 2019.

Oferta este valabilă în perioada Very Early-Bird până pe 15 aprilie 2019.

Informații complete despre Competiția GPeC, precum și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul organizatorilor, în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/regulament-competitia-magazinelor-online-gpec/

Summitul GPeC 2019

GPeC SUMMIT se desfășoară de două ori pe an, prima ediție având loc pe 27-28 mai, la Teatrul Național București.

“Ne-am concentrat mai mult decât oricând să aducem participanților conținut practic și inspirațional de la unii dintre cei mai buni specialiști internaționali și români în E-Commerce și Digital Marketing, fără să avem niciun speech promoțional pe scenă. Astfel, GPeC SUMMIT devine o Conferință-Training menită să îi ajute concret pe toți cei din audiență să își dezvolte afacerile online”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

GPeC 2019. Speakeri internaționali care urcă pe scenă:

  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult) – Top 3 cei mai buni experți din lume în User Experience (UX) și Optimizarea Ratei de Conversie (CRO), potrivit PPC Hero
  • Wil Reynolds (Founder Seer Interactive) – expert recunoscut internațional în SEO, PPC, Content Marketing și Analytics
  • Gerry McGovern (Founder & CEO Customer Carewords) – “unul dintre cei 5 mari vizionari la nivel global care au adus o contribuție majoră în dezvoltarea Web-ului”, potrivit publicației The Irish Times.
  • Dennis Yu (CEO BlitzMetrics) – unul dintre cei mai buni specialiști în Facebook Ads la nivel internațional
  • Jono Alderson (Special Ops @Yoast) – desemnat SEO World Champion în cadrul prestigioasei conferințe SEOktoberfest, dar și Best SEO Specialist de către Serpstat
  • Ian Jindal (Founder & Editor in Chief Internet Retailing Magazine)
  • Steven Hoober (CEO 4ourth Mobile) – cunoscut drept unul din cei 4 cei mai buni experți în Mobile UX din lume
  • Hannah Thorpe (Founder FOUND.)

GPeC 2019. Teme dezbătute

Temele discutate în cadrul Conferinței GPeC (27 Mai) au în vedere cele mai importante aspecte și trend-uri în E-Commerce și Digital Marketing: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice, Personalization.

În paralel cu Conferința GPeC, ziua de 27 Mai aduce și GPeC E-Commerce Expo. Este vorba de locul în care companiile furnizoare de servicii pentru e-commerce își prezintă ofertele în fața magazinelor online.

GPeC SUMMIT aduce pe 28 Mai 5 Masterclasses și 1 Curs E-Commerce și Marketing Online pentru Începători.

Cea de-a doua zi de GPeC SUMMIT (28 Mai) se va desfășura la Sheraton Bucharest Hotel.

GPeC 2019. Sesiunile de Masterclass anunțate:

  • Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
  • Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio / Site Speed (3 ore) – Jono Alderson
  • Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
  • Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
  • Masterclass UX & Customer Experience (6 ore) – Gerry McGovern

Cursul de E-Commerce și Marketing Online pentru Începători va fi susținut de Raluca Radu (Founder MTH Digital), Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) și alți invitați speciali.

Prețurile biletelor la sesiunile de Masterclass și la Curs variază între 79 și 99 EUR + TVA prin Oferta Very Early Bird valabilă până pe data de 15 aprilie.

Informații complete și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul GPeC în secțiunea dedicată: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Citește și Piața serviciilor de consultanță, evoluție pozitivă în 2018

 

 

Citiți și despre: