Slide

Stiri: Retail

GPeC SUMMIT 2018

GPeC SUMMIT 2018 va avea loc în perioada 12-13 noiembrie

27.09.2018

GPeC SUMMIT 2018 va avea loc în perioada 12-13 noiembrie, la Bucureşti. Brad Geddes, David Meerman Scott, Ross Simmonds și Russell McAthy sunt primii vorbitori internaționali legendari care vor lua parte la eveniment.

Aflat la cea de-a 13-a ediție anuală, GPeC SUMMIT 2018 este evenimentul anului în e-commerce și marketing online.

Organizatorii spun că la eveniment vor participa nu mai puţin de 1000 de persoane, atât din ţara noastră, cât şi din alte ţări ale Europei de Est.

Ofertă Very-Early-Bird

Înscrierile la eveniment au început deja. Acestea se pot face online pe site-ul GPeC.

Organizatorii au anunţat și o ofertă Very-Early-Bird cu prețuri mici pentru cei care se înscriu până pe 9 octombrie, ora 23:59.

Astfel, până la această dată, costul unui bilet de acces pentru ambele zile de eveniment pornește de la 119 EUR +TVA.

Invitaţii GPeC SUMMIT 2018

Primii patru speakeri internaționali care vor urca pe scena GPeC SUMMIT sunt recunoscuți drept autorități în domeniul comerţului online, la nivel global.

Brad Geddes este unul dintre cei mai cunoscuți experți PPC la nivel mondial. O mare parte a specialiștilor PPC din ţara noastră și din străinătate au învățat Google Ads din cartea sa, numită Advanced Google AdWords, care este un bestseller internațional. În plus, aceasta este cea mai avansată carte scrisă vreodată despre Google Ads.

În cadrul GPeC SUMMIT, Brad Geddes va susține un keynote pe 12 noiembrie. De asemenea, el va susţine și un Masterclass intensiv de Google Ads pe 13 noiembrie.

David Meerman Scott este unul dintre cei mai buni strategi în Marketing & PR. El este inventatorul conceptului de „Newsjacking”. Mai exact, este vorba de arta științei de a inocula ideile tale în cadrul celor mai importante știri (breaking news) pentru a genera expunere media. Conceptul a devenit extrem de popular şi a fost inclus chiar în Oxford English Dictionary.

În cadrul GPeC SUMMIT 2018, David Meerman Scott va vorbi pe 13 noiembrie despre cum Real-Time Marketing Drives Real-Time eCommerce.

Al treilea invitat special este Ross Simmonds. El este expert recunoscut în Content Marketing.

În cadrul evenimentului de la Bucureşti, el va dezvălui secretele Content Marketing în keynote-ul denumit „Content Distribution: How To Give Your Content More Life”.

Al patrulea speaker internaţional este Russell McAthym, CEO-ul CUBED și specialist recunoscut în Attribution Modelling. Acesta are o experiență de peste 10 ani în domeniu.

Russell McAthy va vorbi pentru prima dată în România, la GPeC SUMMIT 2018. Acesta va susţine keynote-ul „Conversion rate is broken and how do we fix it?”

GPeC SUMMIT 2018 mai cuprinde:

  • două zile de conferință cu speakeri internaționali și români
  • un Masterclass Google Ads susținut de Brad Geddes
  • două zile de expoziţii cu peste 20 de furnizori de servicii E-Commerce
  • Gala Premiilor eCommerce

Mai multe informaţii pot fi găsite pe site-ul gpec.ro.

Citeşte şi GPeC Trainings 2018: Reduceri pentru Early-Bird