Începând cu luna februarie Heineken România are un nou director de marketing, Narcis Horhoianu fiind numit în această funcție. El va fi membru în echipa de management a compania și se va ocupa de strategia de marketing.
“Sunt foarte mândru să fiu numit în funcția de director de marketing a Heineken România, o companie de top, care pune accentul pe inovație și pentru care una dintre valori este responsabilitatea. Aștept cu nerăbdare să încep să lucrez cu echipa Heineken și să continuăm să construim un portofoliu de mărci puternice, oferind consumatorilor beri de calitate și experiențe unice.”, spune Narcis Horhoianu.
Onno Rombouts, Managing Director Heineken România, a explicat că noul director de marketing al companiei deține o experiență de aproape 20 de ani în domeniul marketingului.
Narcis Horhoianu a lucrat în industria bunurilor de larg consum, în diverse categorii, deținând astfel abilitatea necesară pentru a aborda provocările ridicate de competiția de pe piața berii.
”Sunt încrezător că experiența sa bogată, pasiunea și entuziasmul ne vor ajuta să generăm experiențe unice în jurul produselor noastre, concentrându-ne în același timp pe inovație și responsabilitate.”, a adăugat Onno Rombouts.
Narcis Horhoianu a lucrat în ultimii 18 ani pentru compania Procter & Gamble.
Heineken este cel mai mare producător de bere din Europa și al treilea din lume în ceea ce privește volumul vânzărilor. Compania deține în România patru fabrici situate în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și aproximativ 1.100 de angajați.