Compania a finalizat, anul trecut, cel de-al doilea bloc de apartamente din Faza a III-a proiectului Vivenda Residencias. La nivel internațional, brandul HERCESA este sinonim cu peste 40 de ani de prezență pe piața din Spania, 28.000 de apartamente dezvoltate și livrate în lume până în acest moment și 200 de proiecte imobiliare dezvoltate în nu mai puțin de 9 țări. Cele mai importante cifre ale companiei în România sunt reprezentate de cei 15 ani de prezență pe piața imobiliară, de cele aproximativ 670 de locuințe dezvoltate până în prezent, de gradul crescut de rezervare al primului bloc din Faza IV a proiectului Vivenda Residencias de 50%, dar mai ales de lipsa angajamentelor încălcate de companie în ceea ce privește promisiunea făcută clienților.
„Suntem aici să rămânem pe o perioadă de timp îndelungată și să creăm proiecte de calitate, pentru beneficiul clienților noștri; nu suntem aici să speculăm pe termen scurt tendințele pieței imobiliare”, precizează Dna. Cristina Bujoreanu, Head of Legal HERCESA.
La nivel global, HERCESA se mândrește cu un portofoliu de 28.000 de apartamente dezvoltate și livrate, implicarea în 200 de proiecte imobiliare și cu o experiență de peste 40 de ani pe piața imobiliară din Spania
Cele 670 de locuințe dezvoltate până în prezent evidențiază experiența firmei pe piața rezidențială din România, în timp ce gradul de rezervare de 50% al primului bloc din Faza IV a proiectului Vivenda Residencias, anterior obținerii autorizației de construire, evidențiază încrederea acordată de clienții HERCESA. Clienții demonstrează astfel că au siguranța faptului că apartamentele dezvoltate de HERCESA vor fi finalizate la termen și în condițiile de calitate agreate și de aceea au și încrederea de a le antecontracta încă din faza de proiect.
Momente cheie care au marcat evoluția recentă a companiei
Evoluția companiei în perioada 2018-2019 a fost una ascendentă. În anul 2018 a fost finalizat cel de-al doilea bloc de apartamente din Faza a III-a proiectului Vivenda Residencias din zona Titan, bloc ce a reprezentat și o premieră în activitatea HERCESA, fiind prima clădire rezidențială de 14 etaje dezvoltată de HERCESA în România, până în prezent.
Prezența îndelungată pe piața imobiliară din România evidențiază caracterul constant și stabil al companiei
Tot în anul 2018 s-a început comercializarea ultimelor 2 clădiri din Faza a III-a proiectului, cu termen de finalizare în acest an, clădiri precontractate în totalitate în acest moment. Nu în ultimul rând, la sfârșitul anului trecut, a fost inițiată și dezvoltarea Fazei a IV-a proiectului Vivenda Residencias, formată din 2 noi clădiri cu spații comerciale la parter și un total de 143 de apartamente de 2, 3 și 4 camere.
Dezvoltarea activelor deținute, obiectivul strategic al HERCESA
Portofoliul de active al companiei s-a menținut constant în ultimii 10 ani, HERCESA concentrându-se în această perioadă pe dezvoltarea activelor aflate deja în portofoliul său. La ora actuală, însă, compania studiază posibilitatea de a se implica în mai multe proiecte noi, în special pe zona rezidențială. Conform reprezentanților companiei, piața imobiliară a avut o evoluție ascendentă constantă în ultima perioadă.
„Considerăm însă că a fost vorba despre o creștere controlată, în mare parte și datorită constrângerilor legate de plafonul maxim al cotei de TVA de 5%”, a continuat Dna. Bujoreanu.
Cea mai mare provocare întâmpinată de HERCESA în ultima perioadă a fost aceea de a dezvolta produse optime din punct de vedere al raportului calitate-preț. Această situație s-a dovedit a fi o provocare ca urmare a raportării la cererea de apartamente de pe piață, la constrângerile impuse de prețurile ascendente ale materialelor și serviciilor de construcții, precum și de plafonul maxim al cotei de TVA de 5%.
„Am reușit însă să facem față acestei provocări cu succes datorită echipei noastre de profesioniști cu experiență și faptului că ne menținem mereu alături de clienții noștri, încercând mereu să ținem cont de opiniile acestora”, detaliază Dna. Cristina Bujoreanu.
Respectarea constantă a angajamentelor, cheia succesului HERCESA
Printre cele mai importante avantaje oferite clienților se numără calitatea produselor HERCESA, compartimentările interioare optimizate, serviciile de pre- și post-vânzare oferite, precum și siguranța care decurge din cei peste 40 de ani de experiență pe piața imobiliară și din respectarea constantă a angajamentelor asumate.
Clienții HERCESA beneficiază de o modalitate de plată accesibilă, cu eșalonarea avansului de doar 15% în rate lunare, pe toată durata construcției
Planurile care au vizat proiectul Vivenda Residencias din zona Titan s-au concretizat. „Anul trecut am livrat blocul 2 din Faza a III-a a proiectului, ce a însumat 56 de apartamente și 2 spații comerciale la parter, iar anul acesta vom finaliza și preda următoarele 2 clădiri de locuințe ale acestei etape de dezvoltare, ce însumează 121 de apartamente, precontractate în totalitate”, explică reprezentantul companiei.
În ceea ce privește proiectul Estellas Residencias, acesta nu s-a mai materializat, HERCESA luând decizia de a vinde terenul aferent proiectului către compania Forte Partners, în vederea dezvoltării unitare a polului de birouri creat în acea zonă.
Obiectivele majore ale companiei
În prezent, HERCESA are un număr de 14 angajați în România și beneficiază de suportul unei echipe din Spania, compusă din 10 persoane dedicate proiectelor. La nivel internațional, HERCESA are peste 300 de angajați. Angajații firmei se bucură de un mediu de lucru plăcut și stabil, în care au posibilitatea și se bucură de tot sprijinul pentru a-și dezvolta capacitățile și aptitudinile profesionale și personale, precum și de a progresa din punct de vedere profesional.
Dintre cele mai recente proiecte de responsabilitate socială în care HERCESA s-a implicat, putem aminti Home for Children, promovat de AREI – Asociația Firmelor de Imobiliare din România
HERCESA se îngrijește întotdeauna ca toate proiectele sale să beneficieze de suficiente spații verzi și locuri de joacă pentru copii, acordând în același timp o atenție deosebită eficienței energetice, prin modul de compartimentare al apartamentelor, prin suprafețele și tehnologiile utilizate pentru spațiile vitrate și prin soluțiile constructive implementate, pentru a crea spații luminoase, funcționale, optimizate din punct de vedere energetic.
Cei peste 15 ani de prezență în România, alături de experiența de 40 de ani pe piața imobiliară din Spania, echipa de specialiști și cele 28.000 de apartamente dezvoltate au contribuit la succesul și evoluția ascendentă a companiei din punct de vedere financiar în anul 2018, trend care cu siguranță va rămâne o constantă și pentru viitor.