Hitachi se rebranduieşte. Cum se va numi compania?

28.04.2018

Producătorul japonez de scule electrice Hitachi Koki a anunţat că deschide un nou capitol în istoria sa de peste 70 ani. Începând cu luna octombrie a anului curent, numele brandului Hitachi va fi înlocuit de HiKOKI (pronuntat: HaiKOKI). Noul nume de marcă al companiei subliniază viziunea pentru tehnologie și leadershipul de calitate. Koki este cuvântul japonez pentru mașinile industriale, iar prefixul „Hi” reprezintă viziunea tehnologică și conducerea de calitate a noului brand.

“Investitorul financiar KKR a cumparat toate acțiunile de la compania mamă Hitachi Ltd, în primăvara lui 2017. Aceasta marchează începutul unei noi ere care ne deschide noi oportunități pentru care suntem foarte bine pregătiți’’, spune domnul Yasushi Fukui, Director General la Koki Holdings Europe GmbH. Noua companie și-a stabilit obiective ambițioase: speră să-și mărească veniturile până la 2,7 miliarde USD până în 2020.

Yasushi Fukui a mai spus că firma va continua să folosească deceniile de experiență în dezvoltarea și producerea de scule electrice pentru utilizatorii profesioniști: „HiKOKI susține calitatea, performanța și inovația pe care utilizatorii produselor noastre o asteaptă de la noi. Niciuna dintre acestea nu se va schimba, din contră, se vor dezvolta”, a adaugat el.

„HiKOKI va urma pașii Hitachi în Europa și, de asemenea, va răspunde cerințelor și nevoilor diferite ale piețelor de unelte electrice europene. Împreună cu KKR, HiKOKI se concentrează asupra creșterii și dorește să ofere companiei noi oportunități și libertăți pentru a atinge acest obiectiv. „Dealerii noștri europeni și, în special, utilizatorii europeni vor beneficia de această strategie. Pentru a ne dezvolta, trebuie să creăm produse interesante cu valoare certă pentru clienții noștri – și aceasta este exact la ceea ce lucrăm „, explică directorul general.

În Romania, marca Hitachi este prezentă din 2007 prin intermediul companiei Hitachi Power Tools Romania SRL. Compania importă 85% din gama de produse Hitachi, concentrându-se către sectorul profesional. Hitachi a înregistrat, pe plan local, o cifră de afaceri în 2017 de 4,5 milioane de euro, în creștere cu 10% fața de anul precedent.

 

 

Citiți și despre:

  • Farmaciile Dona se rebranduiescFarmaciile Dona se rebranduiesc Reţeaua de farmacii Dona va investi în următorii 4-5 ani 15 milioane de euro într-un proces complex de decorare şi reamenajare a unităţilor, prima farmacie cu un design nou fiind deja lansată. Este vorba […]
  • Casa de Insolvență Transilvania își schimbă numele și identitatea vizualăCasa de Insolvență Transilvania își schimbă numele și identitatea vizuală Casa de Insolvență Transilvania, liderul pieței de insolvență din România, a anunţat că își schimbă numele și identitatea vizuală, devenind astfel CITR, parte a CITR Group. Grupul este creat în acelaşi timp […]
  • Compania farma Actavis îşi schimbă numeleCompania farma Actavis îşi schimbă numele Compania farma Actavis a anunţat schimbarea numelui în Allergan plc, iar de ieri acțiunile grupului sunt tranzacționate la Bursa din New York cu simbolul AGN. În plus, compania are o nouă identitate vizuală […]
  • Compania de training EXEC-EDU se rebranduieşteCompania de training EXEC-EDU se rebranduieşte Compania de training EXEC-EDU va lansa o nouă strategie de comunicare, începând cu al doilea semestru din 2014. Compania va avea un nou slogan ("Antrenăm competențe"), precum şi o nouă identitate […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]