Hofigal: de la trei produse la peste 450

30.09.2013

Viața sănătoasă sau cum natura nu minte niciodată cu Hofigal. Homeoterapie. Fitoterapie. Galenice. Dacă ne gândim la toate ne gândim automat la Hofigal, una dintre cele mai cunoscute companii din România care a reușit, odată cu trecerea timpului, să câștige teren printre consumatori, să-i fidelizeze și, nu în ultimul rând, să vină mereu în ajutorul nevoilor acestora pentru o viață sănătoasă.

În cei peste 23 de ani de activitate, compania a demonstrat că încrederea oferită de clienți este cea mai bună reclamă, la care se adaugă, desigur, produsele de calitate, transparența comunicării și faptul că întotdeauna se încearcă sprijinirea atât a consumatorilor finali, cât și a altor factori.

Ecologic și natural

Pentru a ține sub control calitatea și siguranța produselor oferite, Hofigal obține 85% din materiile prime active de origine vegetală, direct din culturile proprii. Chiar în prezent, compania se află la finalul procesului de trecere de la agricultura clasică la cea ecologică, din respect pentru consumatori și pentru natură. “Inițial s-au ecologizat terenurile prin cultivarea succesivă de diverse specii de plante ce au extras din sol toate substanţele care ar fi putut impurifica recoltele ulterioare. Apoi, s-au cultivat plantele folosite ca surse de materii prime active, fără îngrăşăminte chimice, erbicide, stimulatori și alte tipuri de tratamente chimice, ce ar fi putut să impurifice culturile realizate și implicit produsele obţinute. Din materiile prime astfel obţinute, aplicându-se cele mai avansate tehnologii conform Regulilor de Bună Practică de Fabricație Internaționale în vigoare, s-a constituit portofoliul Hofigal, alcătuit din peste 450 produse”, ne-a povestit Anca Daniela Raiciu, Directorul Marketing al companiei Hofigal.

Oficialii companiei spun că toate produsele Hofigal sunt 100% bio. “În întreaga sa activitate, Hofigal este promotorul celor mai înalte şi moderne concepte de fabricaţie nepoluantă, unde, de la materiile prime până la produsele finite, totul este natural şi curat. Toate produsele cu marca Hofigal au calitate autentică, fără echivoc, de a fi 100% bio”, explică Ștefan Manea, directorul general al companiei Hofigal.

Pași mici, dar siguri

“Am pornit de jos, cum se spune, la începutul anilor ‘90, dar, încet-încet, ne-am extins activitatea, am achiziţionat sau concesionat mai multe terenuri, ne-am creat propria noastră bază de seminţe, precum şi propria tehnologie şi capacităţile de procesare” ne-a declarat Ștefan Manea, patronul companiei Hofigal. În anul 2003, firma a deschis un centru de terapie naturală la Breaza, în judeţul Prahova, iar în 2006 a deschis în București centrul medical «Hofimed», unde se folosesc metode de diagnostic şi tratament care contribuie la stimularea forţelor proprii de refacere şi autovindecare a organismului. “Toate materiile prime active le obţinem în condiţii controlate, în cadrul unei agriculturi strict ecologice. Deşi am investit foarte mult în tehnologie, utilaje şi echipamente, nu suntem pe pierderi. Dimpotrivă, obţinem în fiecare an suficient profit pentru a le asigura salariaţilor noştri nişte venituri decente pentru zilele noastre“, explică Ștefan Manea.

De la trei produse la peste 450

Toată lumea știe că Hofigal este în prezent unul dintre cele mai faimoase nume de marcă pentru produsele homeopate, gemoderivate şi fitoterapice galenice din România, condiţionate sub formă de  suplimente alimentare, produse cosmetice, ceaiuri. Nu mulți sunt cei care știu însă că societatea ce are un capital social privat exclusiv românesc înseamnă locul de muncă pentru aproximativ 500 angajati și că cele mai multe dintre materiile prime folosite pentru produse sunt din serele și terenurile agricole proprii. Compania are 35 de hectare de teren pe care se practică o agricultură strict ecologică, în condiții controlate. Și mai puțini sunt cei care știu că în anul 1990, la lansare, Hofigal număra doar 3 produse în portofoliu. Acum, la peste 20 de ani de la deschidere, se bucură de peste 450 de produse ce au ajuns cu încredere în casele multor români.

Cel mai vechi produs al companiei este suplimentul alimentar Redigest. Fiecare capsulă / comprimat conţine pulbere din fruct de armurariu (Cardui marianae fructus), pulbere din cuticulă de pipotă şi excipienţi. Asigură aportul necesar de nutrienţi şi substanţe bioactive cu acţiune de completare a dietei zilnice şi substituent polienzimatic eficace pentru reglarea regimului alimentar în tulburări digestive diverse; protejează celula hepatică; antiinflamator şi antiseptic la nivelul tubului digestiv şi al organelor anexe (ficat, pancreas), reglator al motilităţii tubului digestiv şi al colecistului; are efect litolitic, previne formarea calculilor biliari şi renoureterali; este hipocolesterolemiant şi hipoglicemiant, detoxifiant (favorizează eliminarea toxinelor şi a metalelor grele).

Cel mai nou lansat produs este Omega 3 & Omega 6 vegetal, tot un supliment alimentar. Fiecare capsulă conţine ulei din seminţe de in (Lini semen oleum), ulei din seminţe de cânepă (Cannabis sativa semen oleum), ulei din seminţe de negrilică (Nigella semen oleum) şi excipienţi. Uleiurile vegetale din seminţe de in, cânepă şi negrilică, obţinute prin presare la rece, sunt o sursă directă de aport al acizilor graşi Omega-3 (acid alfa-linolenic, EPA şi DHA) şi Omega-6 (acid linoleic) într-un raport (1:3) optim, echilibrat, net superior uleiului de peşte (1:4-5). Deşi sunt lipide esenţiale care se găsesc din abundenţă în creier (cca 60%) şi fac parte integrantă din membranele celulare şi neuronale, aceşti acizi graşi Omega-3 şi Omega-6 sunt obţinuţi exclusiv prin aport alimentar deoarece organismul nu-i poate sintetiza pentru a alimenta continuu construirea lipidelor cerebrale şi reglarea unor procese majore ale organismului.Prin asocierea uleiurilor de in, cânepă şi negrilică s-a obţinut o combinaţie naturală, vegetală, cu un conţinut ridicat de acizi graşi esenţiali Omega-3 şi Omega-6, utilă pentru completarea şi normalizarea dietelor dezechilibrate la adulţi şi în mod special la copii”, ne-a declarat Anca Daniela Raiciu, Directorul Marketing al companiei Hofigal.

Ce cumpără românii

Cele mai solicitate produse Hofigal sunt Redigest, Spirulina, dar și Coenzima Q10 în ulei de cătină sau Complex Alfalfa. Există produse care se vând mai bine funcție de fiecare anotimp. De exemplu, iarna cele mai căutate produse sunt Redigest, Maganghinar, Reglacid, Protector Hepatic Forte, toamna se folosesc Echinacea, Echinavit C, Spirulină cu extract total de cătină”, adaugă Ștefan Manea, directorul general al companiei Hofigal.

Rezolvarea problemelor de sănătate și prevenirea lor prin întoarcerea la natură. Aceasta este principala problemă a oamenilor acum, spun oficialii companiei. “În zilele noastre, când oamenii își doresc o viață sănătoasă prin întoarcerea la natură, fitoterapia reprezintă o soluție naturală pentru rezolvarea problemelor de sănătate. Interesul și încrederea pacienților în fitoterapie au crescut foarte mult. În secolul XXI, persoanele afectate de cancer au șanse sporite de tratament, datorită dezvoltării și aplicării conceptului de medicină integrativă, recunoscută în intreaga lume ca suma tuturor posibilităților de tratament disponibile într-o astfel de situație: chimioterapie, radioterapie, chirurgie și terapii complementare”, ne-a explicat Ștefan Manea, directorul general al companiei Hofigal.

Aur și argint la Bruxelles

Meritele companiei au fost recunoscute. Anul trecut, Hofigal a obținut, la Salonul Internațional de Invenții INNOVA de la Bruxelles, medaliile de aur și de argint. “Aurul a revenit uneia dintre cele mai spectaculoase invenții din domeniul suplimentelor alimentare – omega 3 și 6 vegetal – premiat astfel la secțiunea de studii clinice europene și americane. Dincolo de toate acțiunile și beneficiile aduse de omega 3 si 6 vegetal organismului uman, nu putem să nu fim mândri de existența unei alternative naturale și vegetale la uleiul de pește, eliminând astfel complet riscul de a ne aduce odată cu acizii grași și cantități mai mari sau mai mici de mercur. Medalia de argint a revenit unei teme de cercetare, realizată cu mare diligență de specialiștii noștri, referitoare la prelucrarea și aditivarea cu plante medicinale și aromate a blănii naturale”, ne-a declarat Anca Daniela Raiciu, Directorul Marketing al companiei Hofigal.

Hofigalonline

Pentru că trăim într-o perioadă în care timpul este principala problemă, Hofigal a lansat Hofigalonline, un magazin virtual de produse naturale care a luat ființă din dorința de a  oferi o soluție comodă și rapidă celor care vor să intre în posesia produselor marca Hofigal.

Citiți și despre:

  • Resursele planetei, în scădere dramaticăResursele planetei, în scădere dramatică Studiile de specialitate ne avertizează: civilizația se îndreaptă către colaps. Specialiștii de la NASA ne avertizează că civilizația modernă, așa cum o știm cu toții, se îndreaptă către o adevărată tragedie […]
  • Proiectele de renovare sunt în creștere, spun oficialii LindabProiectele de renovare sunt în creștere, spun oficialii Lindab Investiții de 100.000 de euro pentru linia de producție SRP Click - Lindab. Lindab dezvoltă, produce și promovează produse, dar și soluții pentru construcții civile și industriale și sisteme de ventilații […]
  • Toamna se numără târgurile de businessToamna se numără târgurile de business Motivele pentru care companiile trebuie să participe la evenimentele de profil. Târguri de cariere, expoziții de produse, evenimente pentru cercetători sau conferințe deschise publicului organizate de […]
  • Evenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrieEvenimentul România Durabilă – AgriBusiness are loc pe 7 noiembrie Marţi 7 noiembrie, începând cu ora 8.30, are loc evenimentul România Durabilă - AgriBusiness "Contribuţia agriculturii la viitorul model economic românesc", în cadrul Academiei de Studii Economice - Aula […]
  • Ce cumpără românii pe Internet?Ce cumpără românii pe Internet? Supermarket-urile și mall-urile se mută online. Un lucru este cert: trăim în secolul vitezei și odată cu asta vine și lipsa de timp. De acest lucru și-au dat seama și antreprenorii sau companiile care au […]